Er dette socialt bedrageri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Isabella_mor

Lady Marion <3 skriver:

Måske fordi alle os der arbejder hårdt betaler gildet i form af skat ?????

ja det kan jeg da godt se at nogen får ondt i røven over, men jeg tror ærligt talt ikke at det er noget der rammer os værre end de rødvinsdrikkende venstremænd og deres fine middage med meget dyr rødvin og hotelophold... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Lady Marion <3

isabellamor skriver:

ja det kan jeg da godt se at nogen får ondt i røven over, men jeg tror ærligt talt ikke at det er noget der rammer os værre end de rødvinsdrikkende venstremænd og deres fine middage med meget dyr rødvin og hotelophold... 

Det lovliggør at begå bedrageri ?  Tænk hvis alle tænkte som dig  At fordi nogen bruger vores skattepenge forkert så er det ok at begå socialt bedrageri ??   Pyhaaaaa

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

Lady Marion <3 skriver:

Det lovliggør at begå bedrageri ?  Tænk hvis alle tænkte som dig  At fordi nogen bruger vores skattepenge forkert så er det ok at begå socialt bedrageri ??   Pyhaaaaa

ej come on....!! jeg mener nu bare at jeg syntes snart alle mennesker har så skide travlt med at gå og vrisse og kigge over hækken og gå op i hvad ALLE ANDRE LAVER... hvorfor have så skide travlt med alle andre, i det her samfund kunne nogle mennesker godt lære at feje for sin egen dør før man fejer for andres... det er simpelthen for skide irriterende at leve i sådan et "overvågnings samfund" hvor hvis man bare træder det mindste skridt forkert så skal der straks ske en masse forfærdelige ting fordi at andre mennesker simpelthen ikke har nok i sit eget liv at de føler sig nødsaget til at skride til så drastiske hanslinger som at starte bål og brand fordi at en kvinde der MÅSKE bare er så skide træt af det hele og som har fået fjernet sit barn som hun måske knuselsker og er så enormt knus over at have mistet, bare trænger til at komme væk fra det hele..     hav dog forhelvede empati istedet for at rende rundt og løfte pegefingre af hinanden hele tiden, det er sgu lige til at få fnat af...!

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Lady Marion <3 skriver:

Nej men nu er det jo sådan i lige netp denne situation, at du som skatteyder intet mister, i og med at kvinden, vi taler om, er på barsel og derfor ikke skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet. At der så muligvis er en principiel grund til, at man ikke må rejse, når man modtager kontanthjælp, det gør jo ikke, at hun snyder nogen FOR noget.

Jeg synes man skal se lidt indad og stoppe med at have så travlt med hvad alle andre gør - jeg kan ikke se hvad man får ud af at gå rundt og melde hinanden for småting. Denne kvinde har det nok ikke for godt oven på tvangsfjernelsen

Anmeld

7. marts 2012

Sandko

Jeg skammer mig over at bo i sådan et stikkersamfund!! Hvor skulle I skamme jer! 

Skattepengene går jo alligevel til at tilbagebetale den umættelige gæld, vi har i landet! 

Anmeld

7. marts 2012

PsychedeliC

isabellamor skriver:

ej come on....!! jeg mener nu bare at jeg syntes snart alle mennesker har så skide travlt med at gå og vrisse og kigge over hækken og gå op i hvad ALLE ANDRE LAVER... hvorfor have så skide travlt med alle andre, i det her samfund kunne nogle mennesker godt lære at feje for sin egen dør før man fejer for andres... det er simpelthen for skide irriterende at leve i sådan et "overvågnings samfund" hvor hvis man bare træder det mindste skridt forkert så skal der straks ske en masse forfærdelige ting fordi at andre mennesker simpelthen ikke har nok i sit eget liv at de føler sig nødsaget til at skride til så drastiske hanslinger som at starte bål og brand fordi at en kvinde der MÅSKE bare er så skide træt af det hele og som har fået fjernet sit barn som hun måske knuselsker og er så enormt knus over at have mistet, bare trænger til at komme væk fra det hele..     hav dog forhelvede empati istedet for at rende rundt og løfte pegefingre af hinanden hele tiden, det er sgu lige til at få fnat af...!

Anmeld

7. marts 2012

raca

Anonym skriver:

Fordi at jeg synes det er ærgerligt at jeg som mor har et barn og samtidig arbejder omkring 40 timer om ugen, ikke har råd ti at rejse. Men jeg er med til at give folk som hende råd til at rejse 2 uger til egypten med hendes kæreste som ogsaå modtager KH.

det er jo misundelse...

hvis hun er på barsel må hun rejse..

hvis hun ikke er på barsel på hun ikke..

hvordan man får råd til og rejse er jo en priotets sag. hvis de bor billigt, eller tager dyre ufornuftige forbrugslån.. tja så kan de jo godt få midlertidigt råd.

jeeg kunne forstille mig at de har priotett at komme væk.. en tvangsfjernelse er jo ikke det bare pjat og komme igennem.. så måske har de prioteret det for at overleve i det helvede de pt er i...

du vil så oven i jokke dem langt under gulbrædderne med en anmældelse du ingen gang ved om har noget på sig..

hvor bliver folk dog smålige når krisen krasser...

Anmeld

7. marts 2012

morbibi

Laura. skriver:

Nu har jeg aldrig været på KH før, så det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig alt for klog på.. jeg synes bare at have hørt, at når man er på KH må man ikke rejse.. men det var nu ikke for at diskutere det.. Desuden er det ikke mig der har ondt bagi over at en anden rejser, så din sidste kommentar må have været rettet mod en anden ?

Men når det kommer til barsel og KH på samme tid, har jeg slet ingen idé om hvad man må og ikke må.. så var lidt for hurtig på aftrækkeren før.. sorry..

Ja, min sidste kommentar, var rettet mod en anden, sorry :-)

Anmeld

7. marts 2012

lisesp83

isabellamor skriver:

Anmeld

7. marts 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

Hehe du har så evig ret ..

Lad dog damen rejse lidt væk .. Utroligt så ondt i r*ven andre kan ha over folk ..

Og desuden må man gerne rejse under barsel selvom man er på KH ..
Det fik jeg i hvert fald af vide sidst jeg lige havde født ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.