FruK skriver:
Ja, jeg synes, du er urimelig! 
Hvis dit argument for at blive gift nu er, at du vil se perfekt ud, så kan jeg godt forstå, at han stejler.
Man kan altså godt se godt ud, når man har fået børn. Jeg er selv lige blevet gift - i stram, sort, lårkort sag - og jeg har et barn, og er hele 38 år gammel! 
Selvfølgelig ændrer ens krop sig, men jeg mener ikke nødvendigvis, at det er til det værre. Tit tværtimod.
Om man taber det hele igen efter en graviditet afhænger nok tit af ens viljestyrke. Hvis man bruger barnet som undskyldning for, at man ikke har tid til at dyrke motion, så kan det nemt gå den forkerte vej.
Ved du i øvrigt hvad jeg tænker, når jeg ser en stor pige i fitness centret? Jeg tænker "Hold op, hvor er hun sej - hun kæmper for det i stedet for at ligge hjemme og lade stå til." Uanset om man så ender med at blive et tyndt siv eller ej, så har man i hvert fald forsøgt at gøre noget ved det.
Mon din kærestes kommentar omkring at der skal gå mindst 10 år, kan hænge sammen med, at han går lidt i den anden grøft, fordi han føler sig presset?
Hvis jeg var dig, ville jeg klappe hesten, tro på, at du stadig er dig selv, når du har fået barn - og så lade være med at presse på. Han har vist dig, at han gerne vil, ved at fri til dig. 
Og tænk på, at det vigtigste ved brylluppet er, at I viser hinanden jeres kærlighed og at I får en fantastisk dag - uanset om der er en delle for meget. Din kæreste vil nok om muligt elske dig endnu mere, når du har født hans barn. 
Hej..
Jeg er helt enig i det du skriver.. Jeg blev os selv først gift efter mit første barn...
Jeg er os selv typen der ikke er glad for at vide min lidt buttet krop frem, men den dag jeg kom i den flotteste brudekjole, var alt bare væk.. Jeg var ligelgad med om der sad en delle her og der. For det var ikke det som det drejede sig om..
Det var og nyde min store dag. Nyde min flotte kjole..
Jeg tror os din kæreste stajler fordi du virker for ivrig.. Du er 19 år, og har stadig årene foran dig..
Ved godt man i mange traditioner bliver gift inden for det første års tid, men det er altså ikke altid nødvendigt.. Giv ham lidt tid. Nok har han friet til dig, men lad jer nu lige får ringen på og nyd i er forlovet og nyd hinanden, tag en dag af gangen..
Jeg er sikker på i nok skal nå og blive gift, og selvom du føler du har en delle for meget, så er jeg sikker på du nok skal blive smuk i den kjole du finder dig tilpas i, og din kæreste bekymre sig nok ikke ret meget om der er en delle for meget,..
Han har friet til dig fordi han vil dig, og fordi han elsker dig.. Det burde tælle for noget.. Han kan lide dig som du er og ser ud..
Det er kroppen ændre sig når man får børn, ja det er korrekt, men man blir ikke grim af og være gravid, tvært imod, man bliver kun smukkere af det, og det er man nød til at føle inden i også..
Jeg håber i finder ud af det hele sammen.