Elsker min kæreste over alt på jorden og ved bare det skal være ham og mig

Men i går lå vi i sengen og så kom vi op og diskutere angående det med børn og bryllup osv. Vi har snakket om at vi gerne ville have børn inden jeg blev 23 og inden han blev 30. Og jeg har sagt jeg rigitg gerne vil giftes i en krike, men jeg vil bare giftes inden jeg fik børn fordi jeg ville være sikker på at jeg havde den krop jeg ønskede mig når jeg skulle i en brudekjole.. Og det har vi snakket om før inden vi blev forlovet. Men i går sagde han så at der sagtens kunne gå 10 år inden vi blev gift. Jeg blev bare så ked af det på et eller andet plan. Og han blev sur da jeg så sagde at vi i så fald nok ikke blev gift i kjole og hvidt...
Føler lidt at jeg gerne vil se så smuk ud som overhovedet muligt når jeg skulle giftes... Og jeg har ingen ide om hvordan min krop er når jeg har fået børn... Og tænker bare kan jeg ikke få præcis den samme krop tilbage så er jeg ikke sikker på jeg har lyst til at skulle have krike brylluppet med den smukke kjole, så kunne det lige så godt være rådhus bryllup uden den store fest.. :/
Og han mente at vi aldrig havde snakket om at jeg ville have bryllup først og sagde at jeg jo godt vidste at han gerne ville have børn inden han blev 30... Og vendte sig derefter bare om på den anden side og lagde sig til at sove. Uden godnat eller lignende...
Vil bare et eller andet sted også bare giftes inden mine børn skulle komme, er lidt i den der gamle overbevisning at jeg selv var et uægte barn fordi mine forældre ikke blev gift før jeg blev født og vil ikke have mine børn skal være det 
Er jeg helt idiot at høre på eller hvad? :/
Anmeld