Føler mig så urimelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.374 visninger
49 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

mpr

Elsker min kæreste over alt på jorden og ved bare det skal være ham og mig

Men i går lå vi i sengen og så kom vi op og diskutere angående det med børn og bryllup osv. Vi har snakket om at vi gerne ville have børn inden jeg blev 23 og inden han blev 30. Og jeg har sagt jeg rigitg gerne vil giftes i en krike, men jeg vil bare giftes inden jeg fik børn fordi jeg ville være sikker på at jeg havde den krop jeg ønskede mig når jeg skulle i en brudekjole.. Og det har vi snakket om før inden vi blev forlovet. Men i går sagde han så at der sagtens kunne gå 10 år inden vi blev gift. Jeg blev bare så ked af det på et eller andet plan. Og han blev sur da jeg så sagde at vi i så fald nok ikke blev gift i kjole og hvidt... 

Føler lidt at jeg gerne vil se så smuk ud som overhovedet muligt når jeg skulle giftes... Og jeg har ingen ide om hvordan min krop er når jeg har fået børn... Og tænker bare kan jeg ikke få præcis den samme krop tilbage så er jeg ikke sikker på jeg har lyst til at skulle have krike brylluppet med den smukke kjole, så kunne det lige så godt være rådhus bryllup uden den store fest.. :/

Og han mente at vi aldrig havde snakket om at jeg ville have bryllup først og sagde at jeg jo godt vidste at han gerne ville have børn inden han blev 30... Og vendte sig derefter bare om på den anden side og lagde sig til at sove. Uden godnat eller lignende...

Vil bare et eller andet sted også bare giftes inden mine børn skulle komme, er lidt i den der gamle overbevisning at jeg selv var et uægte barn fordi mine forældre ikke blev gift før jeg blev født og vil ikke have mine børn skal være det

Er jeg helt idiot at høre på eller hvad? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Den lykkelige

Jeg kan godt se det må være vildt irriterende når i havde en aftale.. men synes sagtens du ville kunne have det perfekte bryllup selvom du har fået barn.. Det jo ikke fordi du bliver helt anden person udseendets mæssigt!

Anmeld

5. marts 2012

Den lykkelige

Men hvorfor vil han lige pludselig at der kan gå 10 år??

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Jeg kan sagtens forstå dig. Men det er jo ikke fordi du bliver til et monster efter du har fået børn. Kan i ikke komme frem til et kompromis omkring tingene  ? Syntes da i skal snakke om det senere idag. Sæt jer ned stille og roligt !  

Anmeld

5. marts 2012

Mor til Majbørn

Chel1992 skriver:

Men i går lå vi i sengen og så kom vi op og diskutere angående det med børn og bryllup osv. Vi har snakket om at vi gerne ville have børn inden jeg blev 23 og inden han blev 30. Og jeg har sagt jeg rigitg gerne vil giftes i en krike, men jeg vil bare giftes inden jeg fik børn fordi jeg ville være sikker på at jeg havde den krop jeg ønskede mig når jeg skulle i en brudekjole.. Og det har vi snakket om før inden vi blev forlovet. Men i går sagde han så at der sagtens kunne gå 10 år inden vi blev gift. Jeg blev bare så ked af det på et eller andet plan. Og han blev sur da jeg så sagde at vi i så fald nok ikke blev gift i kjole og hvidt... 

Føler lidt at jeg gerne vil se så smuk ud som overhovedet muligt når jeg skulle giftes... Og jeg har ingen ide om hvordan min krop er når jeg har fået børn... Og tænker bare kan jeg ikke få præcis den samme krop tilbage så er jeg ikke sikker på jeg har lyst til at skulle have krike brylluppet med den smukke kjole, så kunne det lige så godt være rådhus bryllup uden den store fest.. :/

Og han mente at vi aldrig havde snakket om at jeg ville have bryllup først og sagde at jeg jo godt vidste at han gerne ville have børn inden han blev 30... Og vendte sig derefter bare om på den anden side og lagde sig til at sove. Uden godnat eller lignende...

Vil bare et eller andet sted også bare giftes inden mine børn skulle komme, er lidt i den der gamle overbevisning at jeg selv var et uægte barn fordi mine forældre ikke blev gift før jeg blev født og vil ikke have mine børn skal være det

Jeg synes maaske nok du er liiiidt urimelig med argumentet om, at det saa ikke bliver i kjole og hvidt, hvis der skal gaa 10 aar.

Og seriost - taenk paa hvor laekker du kan naa at blive paa 10 aar. Det der med at din krop aendrer sig - SAA slemt at det jo ikke, naar du ikke er aeldre end nu, saa synes ikke du skal tage sorgerne paa forskud

Anmeld

5. marts 2012

mpr

Den lykkelige skriver:

Men hvorfor vil han lige pludselig at der kan gå 10 år??

Spurgte ham om vi ikke skulle gifte os næste sommer.. Det trickede åbenbart et eller andet.. Og pludselig så var jeg for hurtig, og så nåede vi slet ikke at være forlovede. Og jeg ville ham ikke, jeg ville åbenbart bare have det hele med det samme... Og det gjorde rigtigt ondt... At jeg ikke skulle ville ham, det har han aldrig sagt før og begyndte bare at tude Og i min fustration over hans ord så sagde jeg at "jamen så går der nok også længe før vi får børn" og så tændte han nærmest af :/

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Så han vil gerne have børn "lige om lidt", men vil ikke giftes "lige om lidt"? For mig at se, så er ligger der da 10 gange så meget ansvar i at få et barn, end der gør i at blive gift

Og nu har jeg aldrig haft let ved at tage på, men min krop ligner stadig sig selv, efter 2 graviditeter

Anmeld

5. marts 2012

mpr

Zeus skriver:

Så han vil gerne have børn "lige om lidt", men vil ikke giftes "lige om lidt"? For mig at se, så er ligger der da 10 gange så meget ansvar i at få et barn, end der gør i at blive gift

Og nu har jeg aldrig haft let ved at tage på, men min krop ligner stadig sig selv, efter 2 graviditeter

Ja måske men min mor tog 30 kg på ved både mig og min lille bror.. Og hun har end ikke efter snart 15 år (min brors alder) formået at smide de ekstra mange kg... og frygter bare at komme til at være lige så stor :s Ved bare sådan som jeg er nu (lidt overvægtig) har jeg ikke lyst til at gå i pænt tøj eller blive taget billeder af eller lignende... Tænker jeg kan godt tabe mig nu og er igang. Men hvis jeg bliver lige så stor så er ønske brylluppet bare langt væk :/

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Chel1992 skriver:

Ja måske men min mor tog 30 kg på ved både mig og min lille bror.. Og hun har end ikke efter snart 15 år (min brors alder) formået at smide de ekstra mange kg... og frygter bare at komme til at være lige så stor :s Ved bare sådan som jeg er nu (lidt overvægtig) har jeg ikke lyst til at gå i pænt tøj eller blive taget billeder af eller lignende... Tænker jeg kan godt tabe mig nu og er igang. Men hvis jeg bliver lige så stor så er ønske brylluppet bare langt væk :/

Det kunne jo også være, at det blot ville give dig ekstra blod på tanden, i forhold til at skulle tabe graviditets-kiloene bagefter?

Anmeld

5. marts 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Vægttab handler jo om vilje.. Måske har din mor ik haft hverken viljen eller styrken til at tabe sig..

Hvis du allerede nu har det sådan omkring din vægt så er det jo bare at tage skeen i den anden hånd og klø på

Hvor der er vilje er der vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.