Anonym skriver:
Ja han.er en udemærket far . Udover at han har en virkelig hård måde at opdrage på det er ikk en måde jeg bryder mig om ..
Mener ikk man kommer nogen veje ved at råbe eller tage fåt i barnet i armen hvis ikk barnet gør og hære hvad han siger .
Der findes lige så mange forskellige måder at opdrage børn på, som der findes mennesker i denne verden.
Nogen er de mest tålmodige og blide forælde/mennesker, andre har temperament og råber højt. Nogen er strenge, andre er vattet.... Det er jo præcis opdragelsen der langt hen ad vejen er med til at gøre os mennesker SÅ forskellige.
Man må IKKE slå sine børn eller på anden måde gøre dem fortræd. Men man må gerne opdrage på dem.
Min mand har også nogen gange råbt højere af vores børn, end hvad jeg syntes var ok. Jeg har ikke sagt noget i det han gjorde det - men taget en snak med ham når han var faldet ned og så har han selv taget en snak med med barnet bagefter. Han fortæller det hvorfor han bliver så sur, at han er ked af at han råbte - på den måde lære børnene om følelser og og om undskyldninger.
Mine børn er ikke spor bange for deres far, men de har en vis respekt for ham, som jeg ikke syntes de har overfor mig. Når min mand siger stop, så stopper de som regel, hvilket er sjældent når det er mig
Du skal anerkende din ex som far. Er dit barn glad for ham, trives det når det er sammen med ham? Hvis ja så er hans måde at opdrage på måske ikke helt hen i vejret...
Anmeld