far vil have barnet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.198 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er havnet lidt i en skidt situation .

Faren til mit barn vil kræve at få barnet boende der jeg ønsker jo bestemt ikk at skulle undvære mit barn jeg elsker jo barnet .
Men hvad pokker er chancen .
Barnet er 14 måneder ??
Hvor stor er chancen for at barnet skal vi hos far ???

Jeg er vildt ked af det lige nu og aner ikk mit levende råd .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Kb

Har I fælles forældremyndighed? Har barnet før været hos sin får? Hvor meget vil han have barnet? Han har jo naturligvis rettigheder, da det jo også er hans barn

Anmeld

1. marts 2012

Saram

Først og freemmest må jeg indrømme at jeg desværre ikke aner noget om de regeler der..

Men tænker da umiddelbart at han ikke bare sådan ligefrem kan få jeres barn hjem og bo, med mindre der er en virkelig god grund til det?

Du får ihvertfald lige en kæmpe herfra !

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Har I fælles forældremyndighed? Har barnet før været hos sin får? Hvor meget vil han have barnet? Han har jo naturligvis rettigheder, da det jo også er hans barn

Selvfølgelig har han rettigheder vil aldrig benægte at han skal sr barnet . Problemet et at han vil have barnet boende hver dag.. og det ønsker jeg ho selvfølgelig ikk .
Ja han har med barnet at gøre til hverdag da jeg er på arbejde og han er arbejdsløs .
Jeg har sene arbejdstider så kan af gode grunde ikk være der til dagligt.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Saram skriver:

Først og freemmest må jeg indrømme at jeg desværre ikke aner noget om de regeler der..

Men tænker da umiddelbart at han ikke bare sådan ligefrem kan få jeres barn hjem og bo, med mindre der er en virkelig god grund til det?

Du får ihvertfald lige en kæmpe herfra !

Jeg mener ikk det er nogen virkelig god grund til det .
Jeg har gået hjemme med barnet i 1 år . Og ja jeg mener ikk han har noget på mig .

Men han er et modbydeligt menneske som bruger alle kneb

Og tak for krammet .

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvfølgelig har han rettigheder vil aldrig benægte at han skal sr barnet . Problemet et at han vil have barnet boende hver dag.. og det ønsker jeg ho selvfølgelig ikk .
Ja han har med barnet at gøre til hverdag da jeg er på arbejde og han er arbejdsløs .

Skal lige siges at mine sene arbejds tider får jeg bare lavede om .

Anmeld

1. marts 2012

Kb

Anonym skriver:

Okay, så barnet er helt tryk ved sin får og de har et godt forhold, kan jeg næsten regne ud!!! Det er da dejligt med en mand der forcen gang skyld GERNE vil have mere tid med sit barn, syntes vi har flere eksempler på det modsatte herinde
Kan I ikke udarbejde et kompromis? Du skal da næsten benytte dig af at faren bare går der hjemme. Så har du da én der kan tag den lille i forbindelse med sygdom, give korte dage i institutionen osv Kan I ikke evt. have barnet en uge af gangen?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Okay, så barnet er helt tryk ved sin får og de har et godt forhold, kan jeg næsten regne ud!!! Det er da dejligt med en mand der forcen gang skyld GERNE vil have mere tid med sit barn, syntes vi har flere eksempler på det modsatte herinde
Kan I ikke udarbejde et kompromis? Du skal da næsten benytte dig af at faren bare går der hjemme. Så har du da én der kan tag den lille i forbindelse med sygdom, give korte dage i institutionen osv Kan I ikke evt. have barnet en uge af gangen?

Ja de har et godt og tæt forhold .

Hmm problemet er bare at vi bor 100 km fra hinanden .
Og ja han giver ikk korte dag selvom han går hjemme . Barnet bliver afleveret kl 7.45 og hentet kl 15.30..

Anmeld

1. marts 2012

Louise mortil4

hvis han har stået for barnets primær pleje i hverdagen så har han visten rimelig god sag, han har det vel på samme måde at han ikke har lyst til at undvære jeres barn i hverdagen. 

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

hvis han har stået for barnets primær pleje i hverdagen så har han visten rimelig god sag, han har det vel på samme måde at han ikke har lyst til at undvære jeres barn i hverdagen. 

Hmm . Selvfølgelig .
Jeg mener bare at barnet burde bo hos moren .
Han har jo kun stået for det fordi jeg har arbejde at passe . det er ho ikk fordi jeg ikk vil ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.