Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Først og freemmest må jeg indrømme at jeg desværre ikke aner noget om de regeler der..
Men tænker da umiddelbart at han ikke bare sådan ligefrem kan få jeres barn hjem og bo, med mindre der er en virkelig god grund til det?
Du får ihvertfald lige en kæmpe herfra !
Kb skriver: Har I fælles forældremyndighed? Har barnet før været hos sin får? Hvor meget vil han have barnet? Han har jo naturligvis rettigheder, da det jo også er hans barn
Har I fælles forældremyndighed? Har barnet før været hos sin får? Hvor meget vil han have barnet? Han har jo naturligvis rettigheder, da det jo også er hans barn
Saram skriver: Først og freemmest må jeg indrømme at jeg desværre ikke aner noget om de regeler der.. Men tænker da umiddelbart at han ikke bare sådan ligefrem kan få jeres barn hjem og bo, med mindre der er en virkelig god grund til det? Du får ihvertfald lige en kæmpe herfra !
Anonym skriver: Selvfølgelig har han rettigheder vil aldrig benægte at han skal sr barnet . Problemet et at han vil have barnet boende hver dag.. og det ønsker jeg ho selvfølgelig ikk . Ja han har med barnet at gøre til hverdag da jeg er på arbejde og han er arbejdsløs . Jeg har sene arbejdstider så kan af gode grunde ikk være der til dagligt.
Selvfølgelig har han rettigheder vil aldrig benægte at han skal sr barnet . Problemet et at han vil have barnet boende hver dag.. og det ønsker jeg ho selvfølgelig ikk . Ja han har med barnet at gøre til hverdag da jeg er på arbejde og han er arbejdsløs . Jeg har sene arbejdstider så kan af gode grunde ikk være der til dagligt.
Kb skriver: Okay, så barnet er helt tryk ved sin får og de har et godt forhold, kan jeg næsten regne ud!!! Det er da dejligt med en mand der forcen gang skyld GERNE vil have mere tid med sit barn, syntes vi har flere eksempler på det modsatte herindeKan I ikke udarbejde et kompromis? Du skal da næsten benytte dig af at faren bare går der hjemme. Så har du da én der kan tag den lille i forbindelse med sygdom, give korte dage i institutionen osv Kan I ikke evt. have barnet en uge af gangen?
Okay, så barnet er helt tryk ved sin får og de har et godt forhold, kan jeg næsten regne ud!!! Det er da dejligt med en mand der forcen gang skyld GERNE vil have mere tid med sit barn, syntes vi har flere eksempler på det modsatte herindeKan I ikke udarbejde et kompromis? Du skal da næsten benytte dig af at faren bare går der hjemme. Så har du da én der kan tag den lille i forbindelse med sygdom, give korte dage i institutionen osv Kan I ikke evt. have barnet en uge af gangen?
hvis han har stået for barnets primær pleje i hverdagen så har han visten rimelig god sag, han har det vel på samme måde at han ikke har lyst til at undvære jeres barn i hverdagen.
Louise mortil4 skriver: hvis han har stået for barnets primær pleje i hverdagen så har han visten rimelig god sag, han har det vel på samme måde at han ikke har lyst til at undvære jeres barn i hverdagen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128