far vil have barnet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

foto på lærred

Hvis I ikke kan blive enige i fællesskab så er det nok Statsamnet der tager stilling til det. Hvad med f.eks 9 dage til dig og 5 til ham hver 14 dag?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer, wallstickers mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Hvis I ikke kan blive enige i fællesskab så er det nok Statsamnet der tager stilling til det. Hvad med f.eks 9 dage til dig og 5 til ham hver 14 dag?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Tja . Det ved jeg godt det er .

Jeg synes bare det er meget besværligt med det der 9/5 eller 7/7 .. da vi bor over 100 km fra hinanden . Så barnet lån jp ikk komme i dp den uge det er hos far ..

Og desværre tror jeg bestemt ikk vi bliver enige .
Ham er rigtig modbydelige . Og mener han har hele retten . Han truer og gør ved.

Anmeld

1. marts 2012

Kb

Anonym skriver:

Ja de har et godt og tæt forhold .

Hmm problemet er bare at vi bor 100 km fra hinanden .
Og ja han giver ikk korte dag selvom han går hjemme . Barnet bliver afleveret kl 7.45 og hentet kl 15.30..

Ja okay 100 km er jo ret langt....

Hvad er egentlig jeres ordning på nuværende tidspunkt?

Jeg syntes det er super fedt de har et tæt forhold, det vil komme til at gave jer alle 3 både nu, men også i fremtiden. Det vil være MEGA ærgeligt, hvis I skal til at skabe splid i det. Jeg forstår da mere end godt at du ikke vil undvære dit barn, det er der ingen mor som vil, men sagt på den absolut pæneste måde - det er man nødt til når man ikke længere bor sammen med faren til barnet

Pyt da med han ikke henter tidlig eller giver et hav af fridage, bare fordi han går hjemme. Lad ham gøre det på sin måde - selvom det irriterer dig

Anmeld

1. marts 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er meget besværligt med det der 9/5 eller 7/7 .. da vi bor over 100 km fra hinanden . Så barnet lån jp ikk komme i dp den uge det er hos far ..

Ham er rigtig modbydelige . Og mener han har hele retten . Han truer og gør ved.

Nå, troede I boede tættere på hinanden.

Håber I finder en god løsning I begge kan leve med. Held og lykke med det hele

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Husk at gemme alle beviser på hans trusler, hvis han skriver sms'er osv. Det kan muligvis bruges senere.

Har du været hjemme på barsel med barnet det første år?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Ja okay 100 km er jo ret langt....

Hvad er egentlig jeres ordning på nuværende tidspunkt?

Jeg syntes det er super fedt de har et tæt forhold, det vil komme til at gave jer alle 3 både nu, men også i fremtiden. Det vil være MEGA ærgeligt, hvis I skal til at skabe splid i det. Jeg forstår da mere end godt at du ikke vil undvære dit barn, det er der ingen mor som vil, men sagt på den absolut pæneste måde - det er man nødt til når man ikke længere bor sammen med faren til barnet

Pyt da med han ikke henter tidlig eller giver et hav af fridage, bare fordi han går hjemme. Lad ham gøre det på sin måde - selvom det irriterer dig

Jamen vi har ingen ordning da vi stadig bor sammen ..
Men af flere grunde ønsker jeg ikk længere at vi skal blive sammen .
Jeg synes ærlig talt at hvis tingene ikk er som han vil have det så er han så modbydelige over for mig . Og jeg vil ikk tilbyde vores barn at høre på en fare råbe og skrige af mor hver eneste uge . For det er hvad han gør .
Han skælder konstant barnet ud hvis det ikk gør som ham vil . Hvor jeg mener man kan snakke på en pæn måde en 14 måneder forstår altså ikk alt. Det mener han hård bakket det gør .

Jeg kl sagtens forstå dig og ja jeg ved godt jeg må undvære barnet men jeg ønsker bare ikk det er mere end hver 14 dag og 1 gang om ugen måske to i den week han ikk har barnet .

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

JJajje

Husk at gemme alle beviser på hans trusler, hvis han skriver sms'er osv. Det kan muligvis bruges senere.

Har du været hjemme på barsel med barnet det første år?

Ja jeg har gået hjemme med barnet det første år .

Han er desværre klog så han truer kun mund til mund .
Tænk sig at ringe til stats amtet og høre om sine muligheder selvom man ikk er gået fra hinanden eller har snakket om det .

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg har lidt svært ved at følge med. Bor i sammen eller bor i langt fra hinanden (100km)?

Anmeld

1. marts 2012

Kb

Anonym skriver:

Jamen vi har ingen ordning da vi stadig bor sammen ..
Men af flere grunde ønsker jeg ikk længere at vi skal blive sammen .
Jeg synes ærlig talt at hvis tingene ikk er som han vil have det så er han så modbydelige over for mig . Og jeg vil ikk tilbyde vores barn at høre på en fare råbe og skrige af mor hver eneste uge . For det er hvad han gør .
Han skælder konstant barnet ud hvis det ikk gør som ham vil . Hvor jeg mener man kan snakke på en pæn måde en 14 måneder forstår altså ikk alt. Det mener han hård bakket det gør .

Jeg kl sagtens forstå dig og ja jeg ved godt jeg må undvære barnet men jeg ønsker bare ikk det er mere end hver 14 dag og 1 gang om ugen måske to i den week han ikk har barnet .

Så forstår jeg...

Det bliver nok godt for jer alle at I flytter hver til sit, det lyder lidt som om I kun får det værste frem i hinanden

Om din mand er et modbydelig menneske eller ej kan jeg jo af gode grunde ikke rigtig tage stilling til, der skal jo også som regel to til at danse
Er han en god far? Hvis du ser bort fra DIT forhold til ham, er han så en god far? Det er unægteligt det vigtigste, at han så er en dårlig kæreste til dig og dermed en KÆMPE idiot, det kan næsten være ligemeget nu, hvor I flytter fra hinanden... Hvorfor flytter I egentlig 100 km væk?

Det er ikke meget tid du vil give ham og jeres barn sammen, husk på han har de samme følelser blandet ind i det her som du har

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg mener ikk det er nogen virkelig god grund til det .
Jeg har gået hjemme med barnet i 1 år . Og ja jeg mener ikk han har noget på mig .

Men han er et modbydeligt menneske som bruger alle kneb

Og tak for krammet .

han skal jo bevise at barnet får det bedre hos ham end det har hos dig - for mig lyder det lidt som en tom trussel fra hans side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.