Anonym skriver:
Jamen vi har ingen ordning da vi stadig bor sammen ..
Men af flere grunde ønsker jeg ikk længere at vi skal blive sammen .
Jeg synes ærlig talt at hvis tingene ikk er som han vil have det så er han så modbydelige over for mig . Og jeg vil ikk tilbyde vores barn at høre på en fare råbe og skrige af mor hver eneste uge . For det er hvad han gør .
Han skælder konstant barnet ud hvis det ikk gør som ham vil . Hvor jeg mener man kan snakke på en pæn måde en 14 måneder forstår altså ikk alt. Det mener han hård bakket det gør .
Jeg kl sagtens forstå dig og ja jeg ved godt jeg må undvære barnet men jeg ønsker bare ikk det er mere end hver 14 dag og 1 gang om ugen måske to i den week han ikk har barnet .
Så forstår jeg...
Det bliver nok godt for jer alle at I flytter hver til sit, det lyder lidt som om I kun får det værste frem i hinanden

Om din mand er et modbydelig menneske eller ej kan jeg jo af gode grunde ikke rigtig tage stilling til, der skal jo også som regel to til at danse
Er han en god far? Hvis du ser bort fra DIT forhold til ham, er han så en god far? Det er unægteligt det vigtigste, at han så er en dårlig kæreste til dig og dermed en KÆMPE idiot, det kan næsten være ligemeget nu, hvor I flytter fra hinanden... Hvorfor flytter I egentlig 100 km væk?
Det er ikke meget tid du vil give ham og jeres barn sammen, husk på han har de samme følelser blandet ind i det her som du har
Anmeld