far vil have barnet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg er havnet lidt i en skidt situation .

Faren til mit barn vil kræve at få barnet boende der jeg ønsker jo bestemt ikk at skulle undvære mit barn jeg elsker jo barnet .
Men hvad pokker er chancen .
Barnet er 14 måneder ??
Hvor stor er chancen for at barnet skal vi hos far ???

Jeg er vildt ked af det lige nu og aner ikk mit levende råd .

har i fælles forældremyndighed??

mine tanker går lidt på : hvorfor har han mindre ret til at have barnet boende end du har?? som du selv skriver har han mere med barnet at gøre i hverdagene end du har...

er det pga. dine egne følelser at barnet ikke må bo hos ham??

synes det er lidt synd at mange tænker på sine behov frem for mandens....

der skal ikke være nogen god grund til at barnet bor hos den ene forældre frem for den anden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg har lidt svært ved at følge med. Bor i sammen eller bor i langt fra hinanden (100km)?

Lige nu vor vi sammen .
Men da jeg er igang med udd ønsker jeg at flytte tættere på den .
Og desuden kender jeg heller ikk et øje hvor vi bør nu .
Min udd ligger 100 km væk .

Anmeld

1. marts 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Lige nu vor vi sammen .

så skal du være opmærksom på at det er dig der står for transport udgifter når faren skal have barnet.... når det er dig der flytter 100 km væk bare lige en lille oplysning...

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Lige nu vor vi sammen .

nå så forstår jeg det

altså jeg kan ikke komme med nogle kvalifiveret råd overhovedet da jeg hverken kender nogen der er gået fra hinanden eller selv har stået i den situation, men vil prøve at komme med noget alligevel:

Hvis far bliver boende er der så ikke større chance for at far kan få bopælsretten idet der så ikke sker for mange skift for den lille. Samme DP og samme hjem. Men igen, så ved jeg ikke om de tager hensyn til sådan noget.

Men tænker så hvis han er et modbydeligt menneske som du skriver, så skal jeres barn da heller ikke bo hos faren, men hvordan det skal bevises ved jeg ikke

Håber i finder frem til en løsning der gavner jer alle tre

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Så forstår jeg...

Det bliver nok godt for jer alle at I flytter hver til sit, det lyder lidt som om I kun får det værste frem i hinanden

Om din mand er et modbydelig menneske eller ej kan jeg jo af gode grunde ikke rigtig tage stilling til, der skal jo også som regel to til at danse
Er han en god far? Hvis du ser bort fra DIT forhold til ham, er han så en god far? Det er unægteligt det vigtigste, at han så er en dårlig kæreste til dig og dermed en KÆMPE idiot, det kan næsten være ligemeget nu, hvor I flytter fra hinanden... Hvorfor flytter I egentlig 100 km væk?

Det er ikke meget tid du vil give ham og jeres barn sammen, husk på han har de samme følelser blandet ind i det her som du har

Ja han.er en udemærket far . Udover at han har en virkelig hård måde at opdrage på det er ikk en måde jeg bryder mig om ..
Mener ikk man kommer nogen veje ved at råbe eller tage fåt i barnet i armen hvis ikk barnet gør og hære hvad han siger .

Anmeld

1. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Faren til mit barn vil kræve at få barnet boende der jeg ønsker jo bestemt ikk at skulle undvære mit barn jeg elsker jo barnet .
Barnet er 14 måneder ??

Kontakt mødrehjælpen de utrolig søde... Står i sae situation barnet er bare kun 6 uger så det siger næsten sig selv...

Anmeld

1. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Barnet er 14 måneder ??

Kontakt mødrehjælpen de utrolig søde... Står i sae situation barnet er bare kun 6 uger så det siger næsten sig selv...

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

har i fælles forældremyndighed??

mine tanker går lidt på : hvorfor har han mindre ret til at have barnet boende end du har?? som du selv skriver har han mere med barnet at gøre i hverdagene end du har...

er det pga. dine egne følelser at barnet ikke må bo hos ham??

synes det er lidt synd at mange tænker på sine behov frem for mandens....

der skal ikke være nogen god grund til at barnet bor hos den ene forældre frem for den anden....

Altså eneste grund til han jo har barnet om eftermiddagen er ho fordi jeg har et arbejde og må passe det .
Og at han er arbejdsløs .
Ellers ville vi jo være lige gode om det .
Og siger da heller ikk han har mindre ret .
Men jeg mener stadig bare at barnet burde bo hos moren . Det mener jeg vil være bedst for alle parter i den her situation .

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

nå så forstår jeg det

altså jeg kan ikke komme med nogle kvalifiveret råd overhovedet da jeg hverken kender nogen der er gået fra hinanden eller selv har stået i den situation, men vil prøve at komme med noget alligevel:

Hvis far bliver boende er der så ikke større chance for at far kan få bopælsretten idet der så ikke sker for mange skift for den lille. Samme DP og samme hjem. Men igen, så ved jeg ikke om de tager hensyn til sådan noget.

Men tænker så hvis han er et modbydeligt menneske som du skriver, så skal jeres barn da heller ikke bo hos faren, men hvordan det skal bevises ved jeg ikke

Måske det selvfølgelig realt ville være det smarteste men når far får arbejde kan han ikk aflvere om morgnen .
Og mit barn skal heller ikk vokse op.med at blive forgiftet år røg fordi der bliver røget indefor .
Ja jeg har ikk noget på ham og siger heller ikk jeg er bedre end ham .

Jeg ser det bare som bedste løsning at barnet har bopæl hos mig .

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

nå så forstår jeg det

Måske det selvfølgelig realt ville være det smarteste men når far får arbejde kan han ikk aflvere om morgnen .
Og mit barn skal heller ikk vokse op.med at blive forgiftet år røg fordi der bliver røget indefor .
Ja jeg har ikk noget på ham og siger heller ikk jeg er bedre end ham .

Jeg ser det bare som bedste løsning at barnet har bopæl hos mig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.