Til jer der har/havde bækkenløsing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

l.kjoeller

lailamik skriver:

nemmere for fødslen? nåda så blev jeg det klogere, troede nemlig at det ville være omvendt 

puhaa lyder ikke særligt rart  men håber for dig at det smerten er overstået så snart du har født 

tak for jeg blev også noget overrasket.. men er noget med det giver ekstra plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

lailamik

Månsson skriver:

Hvis jeg ikke havde det så var jeg gået helt død i det tror jeg, puh man kan få ondt af sig selv Jeg blev så os sat i gang på min termins dato for der ku kroppen og humøret ikke mere...

Men tror os det bunder lidt i at jeg var i en lidt træls bilulykke da jeg var 13uger henne (derfor hoften var afled) så havde det lidt sådan hvis mig og baby ku klare den så ku vi os klare en omgang bl.. Hun er mit lille mirakel

Det kan jeg godt forstå, efter 20 uger ville jeg blive skør  men uhaa bilulykke, hofte uafled + bækkenløsning ..du er da en figther som ihvertfald har fortjent dit mirakle 

Anmeld

27. februar 2012

L&V

lailamik skriver:

Det kan jeg godt forstå, efter 20 uger ville jeg blive skør  men uhaa bilulykke, hofte uafled + bækkenløsning ..du er da en figther som ihvertfald har fortjent dit mirakle 

Tror jeg alle ville.. Så meget godt fjernsyn er der bare heller ik

Tak er os bare så taknemlig for at vi begge klarede den uden større men

Anmeld

27. februar 2012

lailamik

l.kjoeller skriver:

tak for jeg blev også noget overrasket.. men er noget med det giver ekstra plads

ja det giver også lidt mening, nu hvor tænker på det 

Anmeld

27. februar 2012

lailamik

Månsson skriver:

Tror jeg alle ville.. Så meget godt fjernsyn er der bare heller ik

Tak er os bare så taknemlig for at vi begge klarede den uden større men

hahah  nej nemlig, er nemlig lige gået på barsel, og synes bare det er så træls med sååå meget fritid. Kan godt lide at ha fri, men som du sagde, så meget er det nu heller ikke i fjernsynet

Anmeld

27. februar 2012

L&V

lailamik skriver:

hahah  nej nemlig, er nemlig lige gået på barsel, og synes bare det er så træls med sååå meget fritid. Kan godt lide at ha fri, men som du sagde, så meget er det nu heller ikke i fjernsynet

Er det så 4 eller 8uger før? Det hjælper når baby kommer.. Håber der kommer noget bedre vejr så kan man i det mindste gå en tur eller noget. Er værelset færdig?

Anmeld

27. februar 2012

lailamik

Månsson skriver:

Er det så 4 eller 8uger før? Det hjælper når baby kommer.. Håber der kommer noget bedre vejr så kan man i det mindste gå en tur eller noget. Er værelset færdig?

4 uger, heldigvis .. så jeg har faktiskt ikke noget at brokke mig over   Men har haft et job som vikar. Så i hele min gravidet har der ikki været noget der hed man-fre arbejde, men måske 5-10 vagter om måneden 

Ja partvis, men der skal skiftes vindue, og den ene væg skal males ..ikke noget jeg lige kan gøre.. så sidder bare venter til min stedfar, og kæreste går igang så jeg kan lave det sidste  håber de skynder sig, føler at jeg har lidt travlt hehe 

Anmeld

27. februar 2012

L&V

lailamik skriver:

4 uger, heldigvis .. så jeg har faktiskt ikke noget at brokke mig over   Men har haft et job som vikar. Så i hele min gravidet har der ikki været noget der hed man-fre arbejde, men måske 5-10 vagter om måneden 

Ja partvis, men der skal skiftes vindue, og den ene væg skal males ..ikke noget jeg lige kan gøre.. så sidder bare venter til min stedfar, og kæreste går igang så jeg kan lave det sidste  håber de skynder sig, føler at jeg har lidt travlt hehe 

Årh ja okay så har du jo haft godt med tid kan jeg godt se

Frem med pisken så du kan nusse med børneværelset.. Go barsel og held og lykke med fødslen

Anmeld

27. februar 2012

Nitz - <3 David

Jeg fik ikke konstateret bækkenløsning.. Da jeg har en læge der mener at man skal ha så ondt at man ikke kan gå, før det kaldes bækkenløsning.. Men jeg havde så ondt at jeg ikke kunne klare en ski.. jeg kunne fx. SLET ikke støvsuge.. Jeg fik sindsygt ondt.. Kunne fx. ikke vende mig i sengen hvis jeg havde lavet for meget.. Hvis jeg havde været ude og shoppe, og holdt rigtig mange sidde pauser undervejs, så kunne jeg ikke selv rejse mig..
Jeg fødte så 10½ uge for tidligt, og kunne slet ikke forestille mig hvor ulideligt jeg ville ha haft det hvis jeg var gået tiden ud..

Den smerte du beskriver med låret. Går den ned igennem ballen og låret? For så kan det var istkastnerves (staves) og det gør hmmer nas..

Anmeld

28. februar 2012

lailamik

Månsson skriver:

Årh ja okay så har du jo haft godt med tid kan jeg godt se

Frem med pisken så du kan nusse med børneværelset.. Go barsel og held og lykke med fødslen

heheh jo tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.