Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder og er lidt nyssgerrig. Har nogle gange problemer med en muskel i låret som så gør, at jeg bliver låst fast og kan bare overhovedt ikke bevæge mig. Dette skete så igår, og jeg startede at tude over smerten, men så tænkte jeg puhaa jeg har ikke engang bækkenløsing.. hvad piver jeg over.
Ja så tænker jeg på jer der havde bækkenløsning, hvor hårdcore man nok skal være. Tænker hvordan var jeres gradvidtet -hvordan kunne i klare det?, jeres fødsle -er/var den ikke påvirket af dette?, og efter i havde fødte -forsvandt smerten så bare eller hvordan?
Håber i svarer for at tilfredsstille min nysgerrighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lailamik skriver: Sidder og er lidt nyssgerrig. Har nogle gange problemer med en muskel i låret som så gør, at jeg bliver låst fast og kan bare overhovedt ikke bevæge mig. Dette skete så igår, og jeg startede at tude over smerten, men så tænkte jeg puhaa jeg har ikke engang bækkenløsing.. hvad piver jeg over. Ja så tænker jeg på jer der havde bækkenløsning, hvor hårdcore man nok skal være. Tænker hvordan var jeres gradvidtet -hvordan kunne i klare det?, jeres fødsle -er/var den ikke påvirket af dette?, og efter i havde fødte -forsvandt smerten så bare eller hvordan? Håber i svarer for at tilfredsstille min nysgerrighed
Jeg havde en slem bækkenløsning og en hofte af led så var sygemeldt halvdelen af min graviditet. Det var da hårdt og udmattende men havde en dejlig mand og familie der hjalp meget så det var okay.. Nogle dage nåede jeg en masse andre dage ikke en skid, men cyklede næsten hver dag Og ja det var næsten helt væk efter fødslen
Månsson skriver: Jeg havde en slem bækkenløsning og en hofte af led så var sygemeldt halvdelen af min graviditet. Det var da hårdt og udmattende men havde en dejlig mand og familie der hjalp meget så det var okay.. Nogle dage nåede jeg en masse andre dage ikke en skid, men cyklede næsten hver dag Og ja det var næsten helt væk efter fødslen
Cyklede du hver dag? puhaa det er godt nok flot klaret -i min verden er du sej!
lailamik skriver: Cyklede du hver dag? puhaa det er godt nok flot klaret -i min verden er du sej!
Tak he he. Ja det gjorde ikke så ondt som at gå og ville helst ikke blive alt for stor så jeg sku kæmpe med det bagefter.
Månsson skriver: Tak he he. Ja det gjorde ikke så ondt som at gå og ville helst ikke blive alt for stor så jeg sku kæmpe med det bagefter.
Naakey jamen det er jo forståeligt, man vil jo heller ikke sidde bagefter og kømpe med vægten
lailamik skriver: Naakey jamen det er jo forståeligt, man vil jo heller ikke sidde bagefter og kømpe med vægten
Nej ikke hvis man kan undgå det i hvert fald. Og når man går hjemme i 20uger føles dagene bare lange hvis man ikke kommer lidt ud så det var dejligt.. Tog jo self ikke de vilde bakker osv men for at cykle ned efter mælk eller sådan noget var det ingen sag.. Tror man ska passe på med at gøre det til en sygdom, der er masser man godt kan
Månsson skriver: Nej ikke hvis man kan undgå det i hvert fald. Og når man går hjemme i 20uger føles dagene bare lange hvis man ikke kommer lidt ud så det var dejligt.. Tog jo self ikke de vilde bakker osv men for at cykle ned efter mælk eller sådan noget var det ingen sag.. Tror man ska passe på med at gøre det til en sygdom, der er masser man godt kan
Jeg kan ihvertfald lide din indstilling Nu har jeg jo ikke selv bækkenløsing, men puhaa det må være hårdt, men hold da op hvor jeg synes det flot at du har den indstilling der
l.kjoeller skriver: jeg er 31+0 i dag og har døjet med bækkenløsning siden uge 18. syns det bliver værre gennem graviditeten, og føler mig noget ramt af det. har lige været til noget forældre aften hvor der blev spurt hvad det havde af betydning for en fødsel. jordemoderen sagde at det enten ingen betydning havde eller om noget gjorde fødslen nemmere.. så det forsøger jeg at holder fast i... hun sagde også de fleste førstegangsfødene ingen problemer havde så snart fødslen var overstået heldigvis
jeg er 31+0 i dag og har døjet med bækkenløsning siden uge 18. syns det bliver værre gennem graviditeten, og føler mig noget ramt af det. har lige været til noget forældre aften hvor der blev spurt hvad det havde af betydning for en fødsel. jordemoderen sagde at det enten ingen betydning havde eller om noget gjorde fødslen nemmere.. så det forsøger jeg at holder fast i... hun sagde også de fleste førstegangsfødene ingen problemer havde så snart fødslen var overstået heldigvis
nemmere for fødslen? nåda så blev jeg det klogere, troede nemlig at det ville være omvendt
puhaa lyder ikke særligt rart men håber for dig at det smerten er overstået så snart du har født
lailamik skriver: Jeg kan ihvertfald lide din indstilling Nu har jeg jo ikke selv bækkenløsing, men puhaa det må være hårdt, men hold da op hvor jeg synes det flot at du har den indstilling der
Hvis jeg ikke havde det så var jeg gået helt død i det tror jeg, puh man kan få ondt af sig selv Jeg blev så os sat i gang på min termins dato for der ku kroppen og humøret ikke mere...
Men tror os det bunder lidt i at jeg var i en lidt træls bilulykke da jeg var 13uger henne (derfor hoften var afled) så havde det lidt sådan hvis mig og baby ku klare den så ku vi os klare en omgang bl.. Hun er mit lille mirakel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128