Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Vores tøj bliver også stjålet.. Det er simpelthen utroligt ! 

Ja hold fingerne fra vores tøj. Men det sjovt det kun mit tøj der bliver taget ikke kærestens.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

AalborgPigen skriver:

Nååe hvor sødt...

Jeg syntes også du skal træffe den beslutning. Men det min mening

helt vild

Anmeld

25. februar 2012

Mor Christa

AalborgPigen skriver:

Ihhh hvor en herlig weekend Og sød kæreste du har 

ja, det var dejligt hihi.. Skøn weekend, helt sikkert!

Anmeld

25. februar 2012

Frk Mig

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor lyder det da bare hyggeligt Hvor ligger Sunds?

sunds ligger imellem viborg og herning

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Jeg har været i Jumboland (Aalborg) for at holde min bonusdatters fødselsdag for tøserne fra børnehaven. Kæresten er taget på job og bettemanden er gået kold (en tur i Jumboland var mere end hvad han kunne holde til ), så nu har jeg lørdag aften mere eller mindre for mig selv... Jeg skulle have været til fødselsdag hos en veninde og i Gaden, men meldte afbud, da kæresten skulle arbejde og det passer mig egentlig meget fint... Nyder mit eget selskab efter en larmende dag

God lørdag - OG søndag til alle

Anmeld

25. februar 2012

anjamichell@gmail.com

Vi er på ophold på Marienlyst �� 

Vi kom igår og bare hyggede og var en tur i poolen.... Idag har vi kørt tur og set en masse.... Taget sol.... Fået ansigtsbehandling og massage og om lidt lækker middag ���� så senere i pool igen og i morgen min fødselsdag �� desuden er det et luksusophold min mand har inviteret mig på med suite for at fejre vores forlovelse �� 

Men hold da op hvor vi savner børnene !! 

Og vi glæder os så meget til at komme hjem og hygge med dem i morgen. ����❤❤❤❤

Anmeld

25. februar 2012

merle2010

den har bare stået på familiehygge hele dagen...jeg har vasket tøj, støvsuget, vasket gulv, gjort rent og lagt alt børnenes tøj ind i deres skabe(vi er lige flyttet)... vi har spillet videospil og danset i stuen.. hehe..

så spiste vi dejlig mad sammen, og jeg badede alle tre unger... mens manden gik i bad hørte vi høj musik i stuen og dansede

den lille blev puttet og vi har sammen med de to store spist lidt guf og set dansk film

nu er manden ved at putte de to store og jeg ligger og slapper af mens lillebror sparker helt vildt i maven...

overvejer om jeg også skal bade hundene.. hihi..

og hvad tror i manden havde med hjem til mig da han havde været ude og køre en tur.. et dejligt stort uldtæppe af ægte uld, som havde kostet 1000 kr fra nyt.. vores venner ville bare smide det ud... det røg en tur i vaskemaskinen og nu er det bare skønt.. det bliver lillebror glad for.. weee

Anmeld

25. februar 2012

M&M's Mor

Her har den stået på rund fødselsdag hos min onkel siden i morgens så nu står den på ren afslapning til mor og far med en film hvis vi da kan holde os vågne efter så lang en dag...

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Jeg har været i Jumboland (Aalborg) for at holde min bonusdatters fødselsdag for tøserne fra børnehaven. Kæresten er taget på job og bettemanden er gået kold (en tur i Jumboland var mere end hvad han kunne holde til ), så nu har jeg lørdag aften mere eller mindre for mig selv... Jeg skulle have været til fødselsdag hos en veninde og i Gaden, men meldte afbud, da kæresten skulle arbejde og det passer mig egentlig meget fint... Nyder mit eget selskab efter en larmende dag

God lørdag - OG søndag til alle

Jeg har godt hørt at Jumboland skulle være kanon sjovt Og kan godt forstå du havde brug for dit eget selskab Jeg fortryder også at der kom lidt for meget rødvin indenbords ... PUHA 

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Anjamichell skriver:

Vi er på ophold på Marienlyst �� 

Vi kom igår og bare hyggede og var en tur i poolen.... Idag har vi kørt tur og set en masse.... Taget sol.... Fået ansigtsbehandling og massage og om lidt lækker middag ���� så senere i pool igen og i morgen min fødselsdag �� desuden er det et luksusophold min mand har inviteret mig på med suite for at fejre vores forlovelse �� 

Men hold da op hvor vi savner børnene !! 

Og vi glæder os så meget til at komme hjem og hygge med dem i morgen. ����❤❤❤❤

Ej hvor lyder det lækkert Hvor ligger det ? Det lyder da lidt dyrt.. PUHA.. Men dejlig romantisk.. Og tilykke med forlovelsen Kan godt forstå i har savnet børnene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.