Tror i på dette ? (De unge mødre Natasja Nikita)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Men om det ligefrem lægger op til en tvangsfjernelse, det skal jeg ikke kunne sige.. Så tror jeg vi kommer til at tvangsfjerne rigtig mange børn, hvis der ikke skal mere til 

Så må vi heller passe på herhjemme, hvis et glas gør det berretiget til at tvangs fjerne børnene.

Det tror jeg nu ikke NN, havde jo fået 2 indberetninger. Så mon ikke det var dråben.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Så må vi heller passe på herhjemme, hvis et glas gør det berretiget til at tvangs fjerne børnene.

Det tror jeg nu ikke NN, havde jo fået 2 indberetninger. Så mon ikke det var dråben.

Ja, men den ene indberetning var da pga kradsemærket på hans ben? Den fra sundhedsplejersken?

For så skal vi da også passe på herhjemme, med alle de knubs Cajsa får

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Ja, men den ene indberetning var da pga kradsemærket på hans ben? Den fra sundhedsplejersken?

For så skal vi da også passe på herhjemme, med alle de knubs Cajsa får

Hendes bror har hvis indberettet hende, og sygeplejerskerne da remi var indlagt .

Er ikke sikker men syntes jeg hun har sagt i dundede mødre.

Ja tror ski også vi skal passe på herhjemme, der er ingen tvivl om at der er LANGT mere fokus på ressorce svage familier .. Og der skal nok ikke så meget til før der bliver grebet ind

Anmeld

25. februar 2012

trunte89

Mon ikke der ligger mere i det end en lille tår alkohol?
Tvivler på, at en kommune fjerner et barn pga en tår alkohol.
Mon ikke de har deres grunde?

Anmeld

25. februar 2012

KakaoDrik

trunte89 skriver:

Mon ikke der ligger mere i det end en lille tår alkohol?
Tvivler på, at en kommune fjerner et barn pga en tår alkohol.
Mon ikke de har deres grunde?

Jeg tror det primært handler om mangel på empati som hun selv nævner i artiklen. Jeg ville ikke overlade et barn til et menneske der ikke kunne føle empati. Ingen anbringer et barn pga en gammel rift. Børn river sig jo. Det ved sagsbehandlere,sper,og læger vidst godt Om ikke andet findes der vidst mange børn der bør anbringes  

Anmeld

25. februar 2012

trunte89

KakaoDrik skriver:

Jeg tror det primært handler om mangel på empati som hun selv nævner i artiklen. Jeg ville ikke overlade et barn til et menneske der ikke kunne føle empati. Ingen anbringer et barn pga en gammel rift. Børn river sig jo. Det ved sagsbehandlere,sper,og læger vidst godt Om ikke andet findes der vidst mange børn der bør anbringes  

fuldstændigt enig!

Anmeld

25. februar 2012

Sabina92

Nu er det jo heller ikke første gang kat er med til at få et barn fjernet fra en "veninde" og jeg mindes bestemt også hun har skrevet et langt indlæg herinde omkring lukas's mor med mange private ting.. Jeg bryder mig bare ikke om hende

Anmeld

25. februar 2012

Wimmie

Naturligvis tvangsfjerner man ikke et barn hvis det er kommet til at drikke alkohol ved et uheld...

Så skulle man jo også tvangsfjerne de børn der er kommet til at drikke diverse rengøringsmidler, spist vasketabs, er faldet ned fra diverse ting fordi min lige kom til at vende ryggen til... Dvs. stort set alle børn der på én eller anden måde er kommet til skade i hjemmet burde tvangsfjernes...?

Nej, selvfølgelig ligger der mere bag, men det er da klart at man ikke lige har lyst til at fortælle hele Danmark at der måske er mere galt end man lige ser på TV eller læser i sladderbladene...

Anmeld

25. februar 2012

TNBC

Aniteb skriver:

Jeg tror ikke på at Remi har drukket alkohol. Og ja jeg havde en gang meget til overs for Katharina men nej det har jeg ikke længere, først så sviner hun Stine til, og bagefter dolker hun en veninde i ryggen... 

Som Natasha siger er hun måske ikke perfekt som mor, men det er jeg sgu heller ikke. hvis det var det de gik efter ville ingen børn jo bo ved deres forældre.... Men ja hun får ham nok ikke hjem lige foreløbelig...

jeg trjeg tror ikke at hun har drukket ham fuld. hun siger at han drak noget, mens hun var på toilettet, hvilket i mine øjne, ikke burde ha stået hvor han kunne nå det, når hun ved at han kan tage det, men det er jo en fejl som hun har lært. og det var nok heller ikke så smart at fortæller det på facebook,hvor der så er bevis for det.
Og så siger de at hun har slået ham, fordi han har en lille rift på benet. Knægten er 1år, han er aktiv. Så hver gang at et barn har en lille rift, er det blevet slået? Det holder jo ik. 

Anmeld

25. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bullerbassen skriver:

Hendes bror har hvis indberettet hende, og sygeplejerskerne da remi var indlagt .

Er ikke sikker men syntes jeg hun har sagt i dundede mødre.

Ja tror ski også vi skal passe på herhjemme, der er ingen tvivl om at der er LANGT mere fokus på ressorce svage familier .. Og der skal nok ikke så meget til før der bliver grebet ind

der tager du fejl. Der skal rigtig meget til. Det er meget dyrt for samfundet at tvangsfjerne børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.