morethanperfect skriver:

Hvor er jeg dod enig med dig 
Forstår ikke man sidder og drikker Kakao med Rom i når man er alene hjemme med sit barn .. ?? Det kan jeg slet ik forholde mig til ..
Daniel kan da godt tage en enkelt øl , men det syns jeg er noget helt andet ...
Og ja , jeg har sku lidt ondt af hende , for jeg er sikker på hun har gjort det bedste for sin søn ! Og selvf. har hun da ikke givet ham det med vilje .. Det kan jo være han har sovet i hendes seng .. Den er jo ret nem at komme ud af ...
Men vi kender jo desværre ikke hele sagen , men af det vi har hørt , syns jeg det er syns for NN .. 
Tænker også at det ikke er længe siden, at der var relativt normal, at børnene smagte på en øl hvis de voksne fik en.. Har set tråde mens jeg har været herinde, om bedsteforældre der syntes, det stadig var skægt..
Man læser stadig om børn der har drukket af cola-flasker ude i skuret, hvor forældrene eller andre har hældt andre væsker i, fordi det er en nem beholder, og de er endt med at have ætset spiserøret... Der burde de voksne jo også have været mere ansvarlige...
Jeg synes hun bliver straffet unødvendigt hårdt, for at gøre noget, som de fleste forældre kunne have gjort. Men jeg holder på, at der er noget i hendes historie der ikke passer, og at hun burde vide bedre, når kommunen er så tætte på hende. Og at hun ikke skal drikke, når der ikke er en ansvarlig til stede, til at se efter Remi - det er nok det værste ved det hele.. Men igen, så ved vi jo ikke, om der var det, hun har bare ikke sagt noget om det, hvilket ville have været passende i den her sammenhæng..