Tror i på dette ? (De unge mødre Natasja Nikita)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

bullerbassen

Giraffen skriver:

okay det ka godt være ka bare huske de begge har været herinde

Ved det heller ikke med sikkerhed, syntes bare der var nået med kat slettede sig , viste ikke NN var herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

B&J

jeg ved ikke hvad man skal tro han har jo sagtens kunne komme til det hvis han er stået op og taget en tår og de har skrevet om det og den ene har misforstået den anden ja hvem ved...

Anmeld

24. februar 2012

Gaia

Uanset hvad, så er en tvangsfjernelse jo ikke noget man bare gør ubegrundet. Tror ikke vi kender hele historie bag. Der ligger sikkert mere til sagen end som så. AnG. Alkohol så synes jeg personligt at det er mangel på opsyn af sit barn, hvis barnet når både at kravle ud/op ad sengen ( og man ikke reagerer som mor, for tænker man ikke kan undgå at høre det. Og så må man altså skynde sig færdig på toilettet). Derudover at lade alkohol stå let tilgængelig for barnet er jo direkte dumt. Så hvis man skal på længere toilet besøg og man nyder alkohol, så bør man sætte alkoholden op i en højde hvor barnet ikke kan nå det. Andet er ubetænksomt og ikke særlig ansvarligt. Det bare min mening. 

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

Gaia skriver:

Uanset hvad, så er en tvangsfjernelse jo ikke noget man bare gør ubegrundet. Tror ikke vi kender hele historie bag. Der ligger sikkert mere til sagen end som så. AnG. Alkohol så synes jeg personligt at det er mangel på opsyn af sit barn, hvis barnet når både at kravle ud/op ad sengen ( og man ikke reagerer som mor, for tænker man ikke kan undgå at høre det. Og så må man altså skynde sig færdig på toilettet). Derudover at lade alkohol stå let tilgængelig for barnet er jo direkte dumt. Så hvis man skal på længere toilet besøg og man nyder alkohol, så bør man sætte alkoholden op i en højde hvor barnet ikke kan nå det. Andet er ubetænksomt og ikke særlig ansvarligt. Det bare min mening. 

Meget enig 

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

Hvad jeg havde hørt skulle NN have drukket kakao med vodka i eller sådan noget om aftenen, og så skulle Remi dagen efter have stået op og taget tår af den lækre kakaomælk

Anmeld

24. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

http://www.bt.dk/kendte/ung-mor-faar-ikke-sin-soen-retur

Kort sagt: Katherina fra dum siger at Natasha Nikita har drukket Remi fuld.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro.... :-S På den ene side så har de jo beviser fra en facebook samtale om at Remi skulle have drukket alkohol ved et uheld?! På den anden side så er Katherina simpelthen en sladdertante ud over alle grænser

Hvad tror I ?

Jeg tvivler på at den eneste grund til at hun har fået fjernet Remi er at barnet ved et uheld har fået alkohol. Det er ikke altid man får hele historien, men er sikker på at det ikke er pga. sladder!!!!

Og når det handler om barnets tarv så er det vigtigere end et venskab.

Anmeld

24. februar 2012

lycly

Jeg tror (og HÅBER) at det er ondsindet sladder. Fordi drengen er kommet til at drikke en tår af noget med alkohol, så går det hen og bliver til: Hun har drukket sin søn fuld!

Selvfølgelig kan det diskuteres hvorvidt det er smart at have alkohol stående fremme, men det er altså på INGEN måde det samme som at hun har drukket ham fuld .

Anmeld

24. februar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
bullerbassen skriver:

MEGET giftig enda, tænkt og skulle forestille og være veninde. Og så dette træk 

Undskyld mig, men hvis det er sandt, at barnet er blevet drukket fuld, skal en veninde så ikke reagere på det ved at kontakte de sociale myndigheder??

Bortset fra det, så ved de sociale myndigheder en hel del mere om sagen end nogle af os herinde.

Anmeld

24. februar 2012

bullerbassen

Mor og meget mere skriver:

Undskyld mig, men hvis det er sandt, at barnet er blevet drukket fuld, skal en veninde så ikke reagere på det ved at kontakte de sociale myndigheder??

Bortset fra det, så ved de sociale myndigheder en hel del mere om sagen end nogle af os herinde.

Nu vælger jeg at tro, at ingen bevidst vælger at drikke  et 1 årigt barn fuld.

Hvad du vælger er dit valg.

Selvfølgelig skal man gribe ind, hvis et barn ikke har det godt.

Du har ditsyn på sagen, jeg har mit

Anmeld

24. februar 2012

Mamman

Profilbillede for Mamman
bullerbassen skriver:

Jeg tror på kat er en giftig sno 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.