Tror i på dette ? (De unge mødre Natasja Nikita)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bullerbassen skriver:

Nu vælger jeg at tro, at ingen bevidst vælger at drikke  et 1 årigt barn fuld.

Hvad du vælger er dit valg.

Selvfølgelig skal man gribe ind, hvis et barn ikke har det godt.

Du har ditsyn på sagen, jeg har mit

er det ikke naivt at tro det. Der sker så meget af forfærdelige ting i denne verden. Hvorfor skulle dette være usandt?

Men det vel egentlig også dejligt at du har sådan et positivt syn på tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

bullerbassen

er det ikke naivt at tro det. Der sker så meget af forfærdelige ting i denne verden. Hvorfor skulle dette være usandt?

Men det vel egentlig også dejligt at du har sådan et positivt syn på tingene

Det må du gerne syntes  

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg må indrømme, at det rager mig en høstblomst - og jeg forstår ikke hvorfor andre skal gå op i det?
Ville du synes det var rart, at hele verden gik op i om du er en god mor!?

Næ det ville jeg ikke -derfor er jeg ikke en "offentlig person". Har sagt det før og siger det gerne igen... Når man har været i tv og deltaget i et program, det kan være såvel luksusfælden, paradise eller de unge mødre, så må man tage med at folk snakker om deltagerne.... Punktum.

Til jer andre; tak for svarene, jeg tror også Kat er temmelig "giftig" og en sladdertante udover alle grænser....

Anmeld

25. februar 2012

stm2812

Gaia skriver:

Uanset hvad, så er en tvangsfjernelse jo ikke noget man bare gør ubegrundet. Tror ikke vi kender hele historie bag. Der ligger sikkert mere til sagen end som så. AnG. Alkohol så synes jeg personligt at det er mangel på opsyn af sit barn, hvis barnet når både at kravle ud/op ad sengen ( og man ikke reagerer som mor, for tænker man ikke kan undgå at høre det. Og så må man altså skynde sig færdig på toilettet). Derudover at lade alkohol stå let tilgængelig for barnet er jo direkte dumt. Så hvis man skal på længere toilet besøg og man nyder alkohol, så bør man sætte alkoholden op i en højde hvor barnet ikke kan nå det. Andet er ubetænksomt og ikke særlig ansvarligt. Det bare min mening. 

Helt enig. Og der ligger uden tvivl mere bag end vi lige  ved

Anmeld

25. februar 2012

Bassemor<3

Jeg tror ikke på at NN ligefrem har drukket Remi fuld, men hun siger selv, at han ved en fejl tog en slurk af et glas kakaomælk med rom i. Sådan et uheld kan ske, men når man har en lille søn på et år rendende rundt, så har man ikke alkohol stående fremme ! 

Tror hurtigt en slurk blev til mange genstande ! 

Anmeld

25. februar 2012

mulle7430

Anonym skriver:

http://www.bt.dk/kendte/ung-mor-faar-ikke-sin-soen-retur

Kort sagt: Katherina fra dum siger at Natasha Nikita har drukket Remi fuld.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro.... :-S På den ene side så har de jo beviser fra en facebook samtale om at Remi skulle have drukket alkohol ved et uheld?! På den anden side så er Katherina simpelthen en sladdertante ud over alle grænser

Hvad tror I ?

nej jeg tror ikke på det

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro.... :-S På den ene side så har de jo beviser fra en facebook samtale om at Remi skulle have drukket alkohol ved et uheld?! På den anden side så er Katherina simpelthen en sladdertante ud over alle grænser

Hvad tror I ?

Jeg synes, du skal læse en bog i stedet for et tabloidblad

Anmeld

25. februar 2012

Maja88

Aniteb skriver:

Jeg tror ikke på at Remi har drukket alkohol. Og ja jeg havde en gang meget til overs for Katharina men nej det har jeg ikke længere, først så sviner hun Stine til, og bagefter dolker hun en veninde i ryggen... 

Som Natasha siger er hun måske ikke perfekt som mor, men det er jeg sgu heller ikke. hvis det var det de gik efter ville ingen børn jo bo ved deres forældre.... Men ja hun får ham nok ikke hjem lige foreløbelig...

men han har jo drukket alkohol... har Natascha selv sagt.. men ligefrem fuld vil jeg ikke udtale mig om..

men som en anden skriver så er en tvangsfjernelse ikke ubegrundet

Anmeld

25. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Næ det ville jeg ikke -derfor er jeg ikke en "offentlig person". Har sagt det før og siger det gerne igen... Når man har været i tv og deltaget i et program, det kan være såvel luksusfælden, paradise eller de unge mødre, så må man tage med at folk snakker om deltagerne.... Punktum.

Til jer andre; tak for svarene, jeg tror også Kat er temmelig "giftig" og en sladdertante udover alle grænser....

Hvis man er så dum og naiv at tro man kan deltage i sådanne prgrammer uden at folk snakker, så er man godt dum! og takket være, at nogen er så tåbelige at melde sig, så har vi andre da noget at gå op i..  bagtal som en i helvede tøser, jeg bakker op, og deltager gerne, sådan må det sku være at blot lægge sit privat liv !!!!  

Anmeld

25. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Hvad tror I ?

Så vidt jeg husker at have læst, så var Remi kravlet ud af sin seng om aftenene, og havde taget en slurk af hendes kakao/rom, uden at hun havde set det...

Men så vidt jeg ved, er Remi omkring samme alder med Cajsa, og hun kan bestemt ikke kravle ud af sin seng endnu.. Han kan selvfølgelig allerede have en junior-seng, men er det en alm baby-seng, så er det jo næsten umuligt, medmindre der er alle mulige bamser, puder, dyner og alt muligt andet i.

Og er hun ikke alene med ham? Hvorfor sidder hun så og drikker, mens barnet er hjemme? Jeg ville kunne forstå det, hvis en kæreste eller faren havde været der, og havde sagt at han gerne tog knægten, mens hun hyggede sig lidt, men der er jo ikke noget der tyder på, at der var en ansvarlig til stede...

Plus, hun har været i kommunens søgelys længe, så hun burde ærlig talt vide bedre.

Og ja, jeg synes også en hvis person er noget af en........... Synes hun er grov ude med riven i forhold til de andre deltagere Da jeg første gang læste at det var én af de andre deltagere der havde meldt hende, tænkte jeg med det samme på Kat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.