Anonym skriver:
http://www.bt.dk/kendte/ung-mor-faar-ikke-sin-soen-retur
Kort sagt: Katherina fra dum siger at Natasha Nikita har drukket Remi fuld.
Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro.... :-S På den ene side så har de jo beviser fra en facebook samtale om at Remi skulle have drukket alkohol ved et uheld?! På den anden side så er Katherina simpelthen en sladdertante ud over alle grænser
Hvad tror I ?
Så vidt jeg husker at have læst, så var Remi kravlet ud af sin seng om aftenene, og havde taget en slurk af hendes kakao/rom, uden at hun havde set det...
Men så vidt jeg ved, er Remi omkring samme alder med Cajsa, og hun kan bestemt ikke kravle ud af sin seng endnu.. Han kan selvfølgelig allerede have en junior-seng, men er det en alm baby-seng, så er det jo næsten umuligt, medmindre der er alle mulige bamser, puder, dyner og alt muligt andet i.
Og er hun ikke alene med ham? Hvorfor sidder hun så og drikker, mens barnet er hjemme? Jeg ville kunne forstå det, hvis en kæreste eller faren havde været der, og havde sagt at han gerne tog knægten, mens hun hyggede sig lidt, men der er jo ikke noget der tyder på, at der var en ansvarlig til stede...
Plus, hun har været i kommunens søgelys længe, så hun burde ærlig talt vide bedre.
Og ja, jeg synes også en hvis person er noget af en........... Synes hun er grov ude med riven i forhold til de andre deltagere
Da jeg første gang læste at det var én af de andre deltagere der havde meldt hende, tænkte jeg med det samme på Kat.