Jeg har valgt at stoppe -Mit hjerte rækker ikke til det mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Fenja09

Av, av kan godt forstå at du har valgt at stoppe med at give grød og hun skal jo nok komme efter det når bliver 6 måneder.

Vil også tilføje, at vi idag har fået af vide af børnelægen på Skejby at de stærkt fraråder at give sveskemos for at "ordne" maven. Det er meget vanedannende og langt bedre at give Movicol. Dog måtte vi gerne bruge det som "smag" i risgrøden, men ikke til at hun skulle få mere lind aff.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Clisolka

Det lyder til at det er det rigtige valg i har taget  Håber hendes lille mavse får det bedre 

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Fenja09 skriver:

Av, av kan godt forstå at du har valgt at stoppe med at give grød og hun skal jo nok komme efter det når bliver 6 måneder.

Vil også tilføje, at vi idag har fået af vide af børnelægen på Skejby at de stærkt fraråder at give sveskemos for at "ordne" maven. Det er meget vanedannende og langt bedre at give Movicol. Dog måtte vi gerne bruge det som "smag" i risgrøden, men ikke til at hun skulle få mere lind aff.

/Fenja

Ja det er bare den største misforståelse den med svesker

Anmeld

21. februar 2012

SaNiNa

åååh nej der er ikke noget værre. Naia bliver mega sur når jeg forsøger med kartofler lige meget hvordan de er tilberedt.

Har du prøvet æble/sviskemos det er et kæmpe hit her hjemme. hun får det måske hver 3-4 dag et par skefulde.

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Rebecca55 skriver:

Tror så absolut du har truffet den helt rigtige beslutning... Vores den ene dreng, var også 2 mdr. senere til at kunne spise fast føde end de 2 andre. Det respekterede vi også, så han fik også fuld flaske i længere tid end dem. Nu spiser han helt uden problemer...

Har det allerbedst med det valg jeg har truffet... Vil på ingen måder fortsætte og byde hende dette igen... Så heller vente... Det skære lige i hjertet når det gør så ondt på hende når det kommer i klumper... 

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

kirsti skriver:

Har i prøvet at blande noget sveskejuice i el give hende sveskemos det  hjælper på afføringen

Vi har prøvet med sveskemos i grøden og hun spytter det ud igen og afviser generelt alt med sveskemos... 

Jeg vil ikke presse på, så hellere give hende flaske og at hun ikke skal bøvle med afførringen... 

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

foto på lærred skriver:

Nååårh, det lyder bestemt ikke rart. Håber det kommer til at gå smertefrit når hun når til 6 måneder.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb og fødselsdag, wallstickers, collager.

Håber også det går bedre når hun når de 6 mdr... For det andet er bestemt ikke rart for nogen af os... 

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Janni. skriver:

Kun en moder kan mærke hvad der er rigtig..

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

Mira0911 skriver:

Har det allerbedst med det valg jeg har truffet... Vil på ingen måder fortsætte og byde hende dette igen... Så heller vente... Det skære lige i hjertet når det gør så ondt på hende når det kommer i klumper... 

Ja der helt forfærdeligt... Men i behøver heldigvis heller ikke at have travlt...

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

modesty skriver:

Hvorfor prøver I ikke med grøntsagsmos? Det er meget blidere mod maven end grød. Ikke kartoffel, da der er meget stivelse i, men broccoli og gulerod til at starte med.

Vi har skam også prøvet med forskellige slags mos i grøden, det er det samme med afføringen om det er med eller uden hvilken som helst mos... 

Så vi venter til hun er 6 mdr...  Det er det bedste for både hende og jeg at vente med grød stadiet, det skære lige i hjertet når hun skriger sådan når hun skulle af med afføringen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.