Jeg har valgt at stoppe -Mit hjerte rækker ikke til det mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Mira0911

Strawberry skriver:

Ja

Krydser fingere for at det forløber sig bedre næste gang

Tak...  Vil på ingen måder byde hende flere af sådan nogle omgange.. Så hellere vente til der hvor de faktisk anbefaler det er bedst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

.....

Mira0911 skriver:

Tak...  Vil på ingen måder byde hende flere af sådan nogle omgange.. Så hellere vente til der hvor de faktisk anbefaler det er bedst... 

Ja kan jeg godt forstå

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Ja.. Lina fik faktisk ikke flere forskellige slags grød.. Hun har kun fået hirsegrød... 

Tænkte heller ikke at jeg skiftede med at hun fik det ene den ene dag og noget andet en anden dag.. Men bare hun får majsgrød eller risgrød bliver hun forstoppet 

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Månsson skriver:

Tænkte heller ikke at jeg skiftede med at hun fik det ene den ene dag og noget andet en anden dag.. Men bare hun får majsgrød eller risgrød bliver hun forstoppet 

Øv hvor træls...

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

Mira0911 skriver:

Vi blev anbefalet at starte på grød når Lina ramte de gyldne 4 mdr simpelthen for at få hende op i vægt... Vi startede ligeså stille op med det... 

Det gik super godt og hun elskede det...  Vi havde virkelig nogle hyggeligt og sjove stunder med grød hvor Lina også morede sig... 

Den sidste månedstid hvor hun har fået grød, har vi holdt pauser imellem, for når hun skulle af med afføring skreg hun som en stukket gris, for det var klumper der kom ud... Jeg kunne intet gøre... Hun var helt utrøstelig... 

Efter et par dage startede vi ligeså stille op igen med grød 1 gang om dagen, det kørte rigtig fint igen... 

Nu her inden for den sidste uge når hun skulle af med afføring var det galt igen, hun skreg som en stukket gris og var helt utrøstelig... 

Så nu har jeg valgt at stoppe helt for grød og vente til når hun er 6 mdr... Mit hjerte kan ikke holde til at se og høre hende skrige så meget når hun skal  af med afføring og bestemt heller ikke når hun ikke er til at trøste eller berolige på nogle måder... 

Så nu hopper vi på flasken på fuldtid... 

Sveskemos afviser hun fuldstændigt, hvis det er i grøden spytter hun det ud... 

Så for at skåne hendes mave har jeg valgt flasken helt tilbage igen... 

Ville ikke noget særligt med indlægget... Bare ud med det... 

Tror så absolut du har truffet den helt rigtige beslutning... Vores den ene dreng, var også 2 mdr. senere til at kunne spise fast føde end de 2 andre. Det respekterede vi også, så han fik også fuld flaske i længere tid end dem. Nu spiser han helt uden problemer...

Anmeld

21. februar 2012

kirsti

Har i prøvet at blande noget sveskejuice i el give hende sveskemos det  hjælper på afføringen

Anmeld

21. februar 2012

foto på lærred

Nååårh, det lyder bestemt ikke rart. Håber det kommer til at gå smertefrit når hun når til 6 måneder.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb og fødselsdag, wallstickers, collager.

Anmeld

21. februar 2012

Janni.

Kun en moder kan mærke hvad der er rigtig..

Anmeld

21. februar 2012

modesty

Mira0911 skriver:

Vi blev anbefalet at starte på grød når Lina ramte de gyldne 4 mdr simpelthen for at få hende op i vægt... Vi startede ligeså stille op med det... 

Det gik super godt og hun elskede det...  Vi havde virkelig nogle hyggeligt og sjove stunder med grød hvor Lina også morede sig... 

Den sidste månedstid hvor hun har fået grød, har vi holdt pauser imellem, for når hun skulle af med afføring skreg hun som en stukket gris, for det var klumper der kom ud... Jeg kunne intet gøre... Hun var helt utrøstelig... 

Efter et par dage startede vi ligeså stille op igen med grød 1 gang om dagen, det kørte rigtig fint igen... 

Nu her inden for den sidste uge når hun skulle af med afføring var det galt igen, hun skreg som en stukket gris og var helt utrøstelig... 

Så nu har jeg valgt at stoppe helt for grød og vente til når hun er 6 mdr... Mit hjerte kan ikke holde til at se og høre hende skrige så meget når hun skal  af med afføring og bestemt heller ikke når hun ikke er til at trøste eller berolige på nogle måder... 

Så nu hopper vi på flasken på fuldtid... 

Sveskemos afviser hun fuldstændigt, hvis det er i grøden spytter hun det ud... 

Så for at skåne hendes mave har jeg valgt flasken helt tilbage igen... 

Ville ikke noget særligt med indlægget... Bare ud med det... 

Hvorfor prøver I ikke med grøntsagsmos? Det er meget blidere mod maven end grød. Ikke kartoffel, da der er meget stivelse i, men broccoli og gulerod til at starte med.

Anmeld

21. februar 2012

Tulle28

Synes du har truffet en sund og meget ansvarlig beslutning! Håber det hjælper på mausen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.