Surt opstød :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

Tusind tak søde så kom tårerne igen.

Har lige været ude og gå en lang tur, trængte til det.

Nej du har ret , ville ønske det var så nemt.

Tak for idag, sku dejligt at snakke med dig.

jeg ved godt, at det ikke er så nemt
Det lyder som en god ide
Du siger bare til, hvis det skulle være en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

B&J

bullerbassen skriver:

Ja det til tider hårdt. Syntes tvivlen er træls.

Fik også psykolog hjælp i sommers , det var guld værd. 

Håber du finder en god en...

ej hvor dejlig hun var så god jeg håber også jeg finder en super god en

Anmeld

19. februar 2012

Loa

Ej det kan godt være det er mig der er blank, men hvorfor anerkender folk ikke piskesmæld?? Er det ikke noget der kan dokumenteres??

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Er jo så heldig stillet med en diagnose som i manges øjne ikke eksistere. Ville til tider ønske jeg kunne bytte plads med disse folk.

Så de kunne opleve det på egen krop, syntes det i sig selv er hårdt nok, at min krop & sind er så forandret at jeg knap kan kende mig selv.

Men samtidig kæmpe med omverdens forståelse er næsten værre end de daglige udfordringer der er.

Du ved hvor jeg er

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

Loa skriver:

Ej det kan godt være det er mig der er blank, men hvorfor anerkender folk ikke piskesmæld?? Er det ikke noget der kan dokumenteres??

Tror ikke du er blank, ved det ikke 

Jo det kan det nok, men selv i læge verden er der tvivl om hvorvidt det er en diagnose eller ej.

Har selv betalt 8500 kr for at få af vide hvad der var galt

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

Zeus skriver:

Du ved hvor jeg er

Tak  Hvor er du sød, syntes ski det er hårdt. Bakke op bakke ned. Skal snart have købt nået bjergbestignings udstyr.

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

B&J skriver:

ej hvor dejlig hun var så god jeg håber også jeg finder en super god en

Hun var ikke god men FANTASTISK ..

Håber du finder en ligeså

Anmeld

19. februar 2012

Loa

bullerbassen skriver:

Tror ikke du er blank, ved det ikke 

Jo det kan det nok, men selv i læge verden er der tvivl om hvorvidt det er en diagnose eller ej.

Har selv betalt 8500 kr for at få af vide hvad der var galt

Gud det troede jeg simpelthen ikke........ 

Har aldrig troet andet end det var en helt "almindelig" skade, ligesom så meget andet. 

Men er da ked af du skal kæmpe sådan med folks meninger..... 

Anmeld

19. februar 2012

Polkaprik

Åh hvor jeg bare kender den følelse du sidder med. Min diagnose er dog anerkendt (kronisk leddegigt) men der er ikke mange der kan sætte sig ind i hvad det betyder for mig og hvor mange smerter jeg har hver dag. Men jeg går dog og frygter at jeg måske oven i hatten har fibromyalgi og det er for mange danske læger også bare en skaldespandsdiagnose til trods for international anerkendelse og masser af viden om sygdommen nu! 

Men jeg håber for dig at din omverden kan blive klogere på din lidelse så de kan vise dig den rette forståese og omsorg!

Michelle

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

Tak  Hvor er du sød, syntes ski det er hårdt. Bakke op bakke ned. Skal snart have købt nået bjergbestignings udstyr.

Kender det Per har lige fået afslag på sin fp ansøgning, selv om vi var stensikre på at den gik igennem.. Vi ankede, men den blev også afvist, så nu venter vi på svar fra BAN Han sagsbehandler har dog sagt, at hun søger indtil han får den, så lidt positivt er der da at se på..

Synes bare at han selv står for meget af sin "behandling" inkl. smertestillende.. De sidste 2 gange har han selv måttet sidde på nettet, for at finde noget bedre end det han fik, fordi det ikke hjalp. Og når han så tager til lægen, så udskriver han bare, og så er det dét.. De har sagt at behandlingsmulighederne er udtømte, men synes bare, at de godt kunne gøre noget for at afhjælpe smerterne mest muligt, i stedet for at han selv skal finde det.. Det er dem der kender til det skulle man mene

Nå, det blev en længere smøre, skal til og i seng

Men du ved i hvert fald hvor min indbakke er, jeg er ligger gerne øre til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.