bullerbassen skriver:
Det kan man da håbe, i forhold til kommune er det hvis en fordel, hvis du løber ind i dem
Må jeg spørge hvad du selv tror du fejler ???
Ja jeg er ret sikker på at det er Ehlers Danlos syndrom. Det er en sjælden sygdom. Jeg har alle symptomer på den. Men den er arvelig og min familie har den ikke mener de. Men min mor har Bullae på lungerne så de klapper sammen hele tiden og der bliver af og til fjernet lungevæv og hun har fået fjernet rigtigt mange åreknuder. I dag fandt jeg ud af at det var en del af Ehlers Danlos at have de symptomer også, så dermed tror jeg at hun har sygdommen, men ikke er så hårdt ramt som jeg er på daglig basis, omend hendes symptomer er voldsommere.
Men også det faktum at jeg ha mistet 31 fostre spontant. 25% skyldes genfejl, 25% skyldes alder (Men det startede fra jeg var 19) og så mangler jeg mannanbindende lektin, men intet forklarer at det er så mange, med mindre jeg har Ehlers Danlos for så kan bindevævet ikke holde på fostrerne. Og ja så er jeg ekstrem hypermobil. Vågner op med forstuvninger og led der er faldet ud af hak og ja jeg har Reynault - og lidt mere til. Alt sammen en del af Ehlers Danlos. Desværre.
Hvad med dig?
Anmeld