Surt opstød :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.182 visninger
71 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

bullerbassen

Er jo så heldig stillet med en diagnose som i manges øjne ikke eksistere. Ville til tider ønske jeg kunne bytte plads med disse folk.

Så de kunne opleve det på egen krop, syntes det i sig selv er hårdt nok, at min krop & sind er så forandret at jeg knap kan kende mig selv.

Men samtidig kæmpe med omverdens forståelse er næsten værre end de daglige udfordringer der er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mettefpigen

bullerbassen skriver:

Er jo så heldig stillet med en diagnose som i manges øjne ikke eksistere. Ville til tider ønske jeg kunne bytte plads med disse folk.

Så de kunne opleve det på egen krop, syntes det i sig selv er hårdt nok, at min krop & sind er så forandret at jeg knap kan kende mig selv.

Men samtidig kæmpe med omverdens forståelse er næsten værre end de daglige udfordringer der er.

Må jeg spørge hvad det er du fejler?

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

Mettefpigen skriver:

Må jeg spørge hvad det er du fejler?

Fejler ikke nået  Har fået konstateret piskesmæld efter biluheld.

Døjer med mange daglige smerter og en hel del kognitive vanskeligheder.

Men diagnosen er desværre ikke anerkendt af særlig mange .

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

bullerbassen skriver:

Pisse irreterende sådan noget...  Har selv fået en depression efter min mor blev overfaldet...... Og nogle kan heller ikk forstå hvor hårdt det til tider virkelig kan være.....

Nu har jeg ik selv haft piskesmæld så ved ikk lige hvordan du har det, men føler med dig,.....

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

Mettefpigen skriver:

Pisse irreterende sådan noget...  Har selv fået en depression efter min mor blev overfaldet...... Og nogle kan heller ikk forstå hvor hårdt det til tider virkelig kan være.....

Nu har jeg ik selv haft piskesmæld så ved ikk lige hvordan du har det, men føler med dig,.....

Ej øv det gør mig ondt, både med dig og din mor 

Håber hun er ok .

Nej folk har svært ved at sætte sig ind i hvordan det kan være med en diagnose der ikke kan ses. Nemmere med en brækket arm

Kæmpe kram til dig håber du får den rette hjælp til at komme ovenpå igen

Anmeld

19. februar 2012

B&J

det er jeg super ked af du har det sådan, det er så hårdt når man fejler noget andre ikke kan se eller mærke

men jeg sender dig de største krammer og håber lidt efter lidt du får det meget bedre

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

bullerbassen skriver:

Ej øv det gør mig ondt, både med dig og din mor 

Håber hun er ok .

Nej folk har svært ved at sætte sig ind i hvordan det kan være med en diagnose der ikke kan ses. Nemmere med en brækket arm

Kæmpe kram til dig håber du får den rette hjælp til at komme ovenpå igen

Jo tak jo tak  Hun er kommet sig lidt... Men hun får mén resten af livet... F.eks er hun lam i den ene arm, og har en halv lunge..... Og det samme med dig.... Håber da at folk får mere respekt for dig!...

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

B&J skriver:

det er jeg super ked af du har det sådan, det er så hårdt når man fejler noget andre ikke kan se eller mærke

men jeg sender dig de største krammer og håber lidt efter lidt du får det meget bedre

Ja det er ikke altid lige nemt. Desværre , er så heldig udstyret med den mindst forstående familie ever

Mange tak, håber jeg også

Anmeld

19. februar 2012

bullerbassen

Mettefpigen skriver:

Jo tak jo tak  Hun er kommet sig lidt... Men hun får mén resten af livet... F.eks er hun lam i den ene arm, og har en halv lunge..... Og det samme med dig.... Håber da at folk får mere respekt for dig!...

Ej altså, det er da godt nok trælst. 

Tjaa tvivler .... Heldigvis er der også søde forstående mennekser . 

Anmeld

19. februar 2012

betski

Det er nemlig voldsomt frustrerende. Kan sagtens følge dig. Jeg har også piskesmæld og kæmper dagligt med mange smerter og gør mig umage for at dem omkring mig ikke mærker til det. Men det er rigtig svært de dage hvor smerterne er nærmest uudholdelig, for så har jeg en meget kort lunte, er meget træt og uoplagt. Men det er svært at få folk til at forstå, at det er en kronisk smerter og den ikke bare lige forsvinder

Stort kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.