Der er rigtigt mange der har det som dig og har sygdomme som bliver bagtaliseret, eller udlagt som psykiske sygdomme osv.
Jeg har ikke selv en diagnose endnu, men ved at mine smerter måske ikke kan findes ved det der hedder "objektivt fund" ved lægen, nøjagtigt lige som dit.
Ikke destomindre er både din sygdom og den diagnose jeg måske forventer at få, på WHOs sygdomliste. Altså i udlandet er de anerkendte.
En af grundende til at de ikke er så anerkendte i DK er fordi vi har vores "sociale sikkerhedssystem" og det betyder at hvis de skal anerkender diagnoser hvor de ikke objektivt kan finde ud af hvorfor man fejler det, så koster det jo skattekroner. Så det er langt billigere hvis man siger til folk at det er noget piv og at de kan få lykkepiller istedet (kort fortalt) (vi er nogle stykker der kæmper i mod dette system - jeg dog uden selv at være sat i den bås endnu)
Men andre kan ikke mærke hvordan du føler din smerte og ja jeg kender mange der har fået hjælp af en Kraniosakral terapeut. Og mange der fejler det du har, vælger simpelthen at sige til familie at de fejler noget andet, som familien kan forholde sig til. Det være migræne eller bare voldsomme hovedpiner.

Anmeld