Hvornår er man for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

lori11

Jeg føler at kvinde max skal være 40 år og manden max 45..

Har selv meget svært ved at få børn, og har jeg ikke fået et barn inden jeg fylder 41, at så stopper jeg...

Det vil være hårdt, ingen tvivl om det.. men synes også der er en grænse.. lige meget hvordan man er i sind, så synes jeg 50 år er ALT for gammelt.. jeg ved godt man får børn af egoistiske grunde, men der er man da gået helt over til at være egotripper..

Bare min holdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Michael healer

B&J skriver:

Jeg så lige en side omkring hvornår man er for gammel til at få børn inde på tv2

ja hvornår er man det hvad er jeres mening???

Men personlig mening er nok:

45-50 ved mænd og kvinder men helt sikkert fordi jeg tætter det så højt er fordi jeg tænker på hvad nu hvis det bare er ønske barnet de kan få i hænderne.. men så tænker jeg omingen 50år er meget især hvis de skal nå at opleve en masse hos deres børn men alligevel hvem ved om de bliver 100år de forælder ja den er møg svært syntes jeg

jeg har stemt 41-45, og det ud fra, at hvis man stadigvæk skal kunne være aktivt med sit barn, og barnet vil gå til nogle ting, når det bliver noget ældre, så det nok en god ting, at man selv har mulighed for at være med til at bakke op om det barnet måtte have lyst til at gå til, og det ikke sikkert overskudet til dette er så stort jo ældre vi mennesker bliver , men det kan da ske jeg tager fejl på dette område 

Anmeld

18. februar 2012

jydeinden

jeg har stemt blank da jeg ikke bryder mig om at sætte en alder på hvor gammel man må være.. synes det må være lidt op til den enkelte kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.