Hvornår er man for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

ønskebørn74

mortilaoga skriver:

Fik lige rettet mit svar

Mit svar var hvornår vi her hjemme ønsker vores sidste som skrevet til en anden, så ser jeg intet galt i at få børn sent                               Kender en som kæmpede i 15år før hun fik sin første                                        og hun var 40 da han kom og 42 da nr 2 kom                                        Hun er alle tiders mor.

Håber det bedste for dig 

bare ok, og havde ikke taget dig det ilde op hvis du havde ment det for alle.. der skal jo være plads til alles mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Nessie

Vi har begge den holdning at både mand og kvinde må sige stop, når man når de 40 år. Ikke fordi man i den forstand er for gammel, men man skal jo lige tænke på at man så er omkring de 55  når barnet skal konfirmeres, og man begrænser jo længden af tid barnet har med sine forældre, hvis man i forvejen er "gammel".

Meget firkantet stillet op, men alt er jo individuelt, og havde jeg ikke fået et barn når jeg blev 40, ville jeg måske også ændre mening

Anmeld

17. februar 2012

morbibi

LISBETH:-) skriver:

Altså inden jeg fik børn skulle jeg helt klart have børn inden jeg blev 30 år(da jeg var først i 20'erne) for så var man gammel. Så skete der bare lige det at jeg rent faktisk blev 30 år inden jeg fik mit første barn, og så var det at jeg ihvertfald skulle have alle 3 børn inden jeg blev 35 år, men så var det lige at jeg nåede og blive 35 år inden jeg fik nr. 2 så nu skal jeg bare have en mere inden jeg fylder 40 år. Meeeen hvad nu hvis det ikke når og ske så flytter jeg det måske igen. hi hi

Synes det er svært og sætte alder på. For mig handler det meget om sind, en frisk 50 årig kan vel give lige så meget til et barn som en doven 20 årig.

Helt enig

Anmeld

17. februar 2012

dorthemus

Uhhh av så er jeg for gammel..............................

Hihi også mig

Anmeld

17. februar 2012

Månelys

Altså inden jeg fik børn skulle jeg helt klart have børn inden jeg blev 30 år(da jeg var først i 20'erne) for så var man gammel. Så skete der bare lige det at jeg rent faktisk blev 30 år inden jeg fik mit første barn, og så var det at jeg ihvertfald skulle have alle 3 børn inden jeg blev 35 år, men så var det lige at jeg nåede og blive 35 år inden jeg fik nr. 2 så nu skal jeg bare have en mere inden jeg fylder 40 år. Meeeen hvad nu hvis det ikke når og ske så flytter jeg det måske igen. hi hi

Synes det er svært og sætte alder på. For mig handler det meget om sind, en frisk 50 årig kan vel give lige så meget til et barn som en doven 20 årig.

Mht. de 50 år, tænker jeg også bare.. Tænk sig så når ens barn er 20 og stadig ung, så er man allerede 70. Man når ikke at få lige så meget glæde af sine børn, tænker jeg.

Jeg håber vi når at få alle 3 børn inden jeg bliver 30. Nr. 2 der er jeg nok 25 til den tid..

Anmeld

17. februar 2012

sommerfuglen82

ønskebarn74 skriver:

bare ok, og havde ikke taget dig det ilde op hvis du havde ment det for alle.. der skal jo være plads til alles mening..

Det er nemlig rigtig

Nu var det så bare mig der lige fik misforstået spørgsmålet fra ts 

Men hvornår andre vælger at få deres sidste barn det er efter mig helt op til dem, så længe de er friske og mener de har overskud til det, jamen så go for it jeg tror bare ikke selv jeg skal have flere når jeg er fyldt 32...  Meeeeeen jaaa prøv at stil mig samme spørgsmål om 3 år, kan jo være jeg når at ændre mening 

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

Månelys skriver:

Mht. de 50 år, tænker jeg også bare.. Tænk sig så når ens barn er 20 og stadig ung, så er man allerede 70. Man når ikke at få lige så meget glæde af sine børn, tænker jeg.

Jeg håber vi når at få alle 3 børn inden jeg bliver 30. Nr. 2 der er jeg nok 25 til den tid..

Det er vi helt enige i. Det er bare ikke alle der er så heldige at det går som planlagt!

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Hihi også mig

Ej altså Dorthe du er jo meeeeeeeeeeeeget ældre end mig. hi hi hi

Anmeld

17. februar 2012

sne190810

Åhh så enig!

Anmeld

17. februar 2012

dorthemus

Ej altså Dorthe du er jo meeeeeeeeeeeeget ældre end mig. hi hi hi

Jeg er et rent oldfund og efter idag så føler jeg mig også som en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.