Hvornår er man for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er man for gammel til at få børn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.011 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

B&J

Jeg så lige en side omkring hvornår man er for gammel til at få børn inde på tv2

ja hvornår er man det hvad er jeres mening???

Men personlig mening er nok:

45-50 ved mænd og kvinder men helt sikkert fordi jeg tætter det så højt er fordi jeg tænker på hvad nu hvis det bare er ønske barnet de kan få i hænderne.. men så tænker jeg omingen 50år er meget især hvis de skal nå at opleve en masse hos deres børn men alligevel hvem ved om de bliver 100år de forælder ja den er møg svært syntes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

sommerfuglen82

Kvinde 31-35 år og manden 35-40 år

Hvis jeg selv skal have en nr 3 så ser jeg helst det bliver inden de 32 senest.

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

Altså inden jeg fik børn skulle jeg helt klart have børn inden jeg blev 30 år(da jeg var først i 20'erne) for så var man gammel. Så skete der bare lige det at jeg rent faktisk blev 30 år inden jeg fik mit første barn, og så var det at jeg ihvertfald skulle have alle 3 børn inden jeg blev 35 år, men så var det lige at jeg nåede og blive 35 år inden jeg fik nr. 2 så nu skal jeg bare have en mere inden jeg fylder 40 år. Meeeen hvad nu hvis det ikke når og ske så flytter jeg det måske igen. hi hi

Synes det er svært og sætte alder på. For mig handler det meget om sind, en frisk 50 årig kan vel give lige så meget til et barn som en doven 20 årig.

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

mortilaoga skriver:

Uhhh av så er jeg for gammel..............................

Anmeld

17. februar 2012

B&J

LISBETH:-) skriver:

Altså inden jeg fik børn skulle jeg helt klart have børn inden jeg blev 30 år(da jeg var først i 20'erne) for så var man gammel. Så skete der bare lige det at jeg rent faktisk blev 30 år inden jeg fik mit første barn, og så var det at jeg ihvertfald skulle have alle 3 børn inden jeg blev 35 år, men så var det lige at jeg nåede og blive 35 år inden jeg fik nr. 2 så nu skal jeg bare have en mere inden jeg fylder 40 år. Meeeen hvad nu hvis det ikke når og ske så flytter jeg det måske igen. hi hi

Synes det er svært og sætte alder på. For mig handler det meget om sind, en frisk 50 årig kan vel give lige så meget til et barn som en doven 20 årig.

ja nemlig det er også sådan jeg har det, for det er virklig svært at sætte alder på syntes jeg for det handler jo meget om jamen er du aktiv og frisk og alle ting jamen hvorfor ikke få et barn mere

Anmeld

17. februar 2012

ønskebørn74

mortilaoga skriver:

Havde samme mening før, men er ikke klar til at smide klædet i ringen efter 10års kamp uden barn... Bliver 38 i år og bliver ved til man ikke må mere i DK..

Anmeld

17. februar 2012

B&J

ønskebarn74 skriver:

Havde samme mening før, men er ikke klar til at smide klædet i ringen efter 10års kamp uden barn... Bliver 38 i år og bliver ved til man ikke må mere i DK..

er der en lov om hvornår man ikke må mere???

og forstår dig

Anmeld

17. februar 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

det er jo svært. Har man tre børn i forvejen, syntes jeg måske man skal stoppe når man bliver 40. Har man ingen, og ønsker sig et, ja så må man jo forsøge...

Men der er jo ligeså mange holdninger som der er mennesker om det emne...

Anmeld

17. februar 2012

sommerfuglen82

LISBETH:-) skriver:

Uhhh av så er jeg for gammel..............................

Nej du er ikke for gammel Skulle have svaret 35-40 år i stedet for og så mit eget ønske for alder når jeg vil have mit sidste barn

Kender flere der har været over 35 som har fået børn. Kender en der var 40 da hun fik sin første og 44 da nr 2 kom, hun havde kæmpet i 15 år for at få børn

Anmeld

17. februar 2012

B&J

celkt skriver:

det er jo svært. Har man tre børn i forvejen, syntes jeg måske man skal stoppe når man bliver 40. Har man ingen, og ønsker sig et, ja så må man jo forsøge...

Men der er jo ligeså mange holdninger som der er mennesker om det emne...

jaa det er der nemlig også der for jeg ville lave den for tænke jamen hold da op der er jo mange meninger omkring dette emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.