Hvornår er man for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Clisolka

Jeg syntes det er svært at sætte alder på. Jeg sagde altid at hvis jeg nogensinde skulle have børn, skulle jeg have dem inden jeg fyldte 30. Årene gik og jeg var single i mange år. Da jeg fyldte 31 havde jeg fundet manden i mit liv, og jeg nåede at fylde 32 inden jeg fødte Isabella  Jeg vil gerne have en til inden jeg fylder 35 næste år, og så er det også slut herfra  

Hvad med dem der kæmper i flere år for at få børn, og det så sker lige før de 40? Er det så for sent? Nej, det syntes jeg ikke - bare deres drøm går i opfyldelse, så er det ikke for sent, det var bare det perfekte tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Clisolka

ønskebarn74 skriver:

Havde samme mening før, men er ikke klar til at smide klædet i ringen efter 10års kamp uden barn... Bliver 38 i år og bliver ved til man ikke må mere i DK..

Anmeld

17. februar 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

er der en lov om hvornår man ikke må mere???

og forstår dig

Vi er i fertilitetsbehandling... Og ja, der er der... Man kan blive ved indtil dagen man fylder 47år (kvinde) i fertilitets behandling.. Jeg kan ikke få børn naturligt..

Anmeld

17. februar 2012

ønskebørn74

celkt skriver:

det er jo svært. Har man tre børn i forvejen, syntes jeg måske man skal stoppe når man bliver 40. Har man ingen, og ønsker sig et, ja så må man jo forsøge...

Men der er jo ligeså mange holdninger som der er mennesker om det emne...

Det er jo det der er, nu er det nok måske lidt anderledes for folk som os der er i fertilitetsbehandling..

Anmeld

17. februar 2012

B&J

ønskebarn74 skriver:

Vi er i fertilitetsbehandling... Og ja, der er der... Man kan blive ved indtil dagen man fylder 47år (kvinde) i fertilitets behandling.. Jeg kan ikke få børn naturligt..

bliver helt ked af det på dine vejne jeg håber så inderligt der snart sker noget

Anmeld

17. februar 2012

Fenja09

Hvis det skal stilles meget sort/hvidt op, så vil jeg sige at man er gammel når man er over 45 år - idag er gennemsnitsalderen 29 år for første barn og hvis man så ønsker en stor børneflok så vil man automatisk komme lidt op i årene.

Jeg selv fylder 30 i Marts og har en datter på snart 6 måneder, og jeg vil da meget gerne have flere. Men jeg vil ikke have børn lige i rumpen af hinanden og derfor ved jeg at jeg nok vil være i midt eller slut 30´erne før jeg får mit sidste barn.

/Fenja

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

mortilaoga skriver:

Nej du er ikke for gammel Skulle have svaret 35-40 år i stedet for og så mit eget ønske for alder når jeg vil have mit sidste barn

Kender flere der har været over 35 som har fået børn. Kender en der var 40 da hun fik sin første og 44 da nr 2 kom, hun havde kæmpet i 15 år for at få børn

Puuuuuhaaaa følte mig lige tusse gammel for et kort øjeblik

Anmeld

17. februar 2012

sommerfuglen82

ønskebarn74 skriver:

Havde samme mening før, men er ikke klar til at smide klædet i ringen efter 10års kamp uden barn... Bliver 38 i år og bliver ved til man ikke må mere i DK..

Fik lige rettet mit svar

Mit svar var hvornår vi her hjemme ønsker vores sidste som skrevet til en anden, så ser jeg intet galt i at få børn sent                               Kender en som kæmpede i 15år før hun fik sin første                                        og hun var 40 da han kom og 42 da nr 2 kom                                        Hun er alle tiders mor.

Håber det bedste for dig 

Anmeld

17. februar 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

bliver helt ked af det på dine vejne jeg håber så inderligt der snart sker noget

tak håber vi også.. vi venter på at kunne går igang igen efter jeg er blevet opereret.. har fået fjernet galdeblæren..

Anmeld

17. februar 2012

sommerfuglen82

LISBETH:-) skriver:

Puuuuuhaaaa følte mig lige tusse gammel for et kort øjeblik

Det skal du skam ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.