Hvornår er man for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

B&J

ønskebarn74 skriver:

tak håber vi også.. vi venter på at kunne går igang igen efter jeg er blevet opereret.. har fået fjernet galdeblæren..

håber da den giver lykke når den nu er væk...

men håber da snart ønske barnet er hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

roenlund

dorthemus skriver:

Jeg er et rent oldfund og efter idag så føler jeg mig også som en

jeg synes ikke man kan sætte alder på

Jeg er den ældste af 4 helsøskende, jeg har en lillebror der er 2 år yngre og to søstre der er 11 og 13 år yngre end jeg og mine forældre startede med at få børn da de var i slut 20 start 30 ergo er især min far nu "gammel" selvom mine søstre stadig er unge og den barndom ungdom jeg havde kontra den mine søstre har er jo to helt forskellige ting men ingen af dem er dårligere... selvom min far er gået på pension, det er ligefør jeg vil sige at de har ham meget mere end jeg havde da han nu har tiden...

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Jeg er et rent oldfund og efter idag så føler jeg mig også som en

ha ha ha ha jeg har en video fra nytårs aften der viser noget andet............fnis

Anmeld

17. februar 2012

pussekat

hejsa

jeg er 40 år og efter 7 år kampe for at få et barn bliv jeg ved til jeg ikke få min mens mere og min mand er 35 år

Anmeld

17. februar 2012

Månelys

LISBETH:-) skriver:

Det er vi helt enige i. Det er bare ikke alle der er så heldige at det går som planlagt!

Det har du helt sikkert ret i! Men jeg tror virkelig, at havde jeg ingen børn, når jeg var 50, så måtte jeg tage seriøst op til overvejelse om jeg så overhovedet skulle have dem. Men det er jo forskelligt hvordan man har det med det. Min mor er ikke en gang 50 endnu, og har nu et barnebarn.. Tanken om at hun først skulle have sit første barn om 6 år synes jeg er lidt foruroligende på en eller anden måde.

Anmeld

17. februar 2012

dorthemus

ha ha ha ha jeg har en video fra nytårs aften der viser noget andet............fnis

Åh gud nej...den havde jeg helt glemt!!!!!!!

Anmeld

17. februar 2012

Plysbjørnen

Altså inden jeg fik børn skulle jeg helt klart have børn inden jeg blev 30 år(da jeg var først i 20'erne) for så var man gammel. Så skete der bare lige det at jeg rent faktisk blev 30 år inden jeg fik mit første barn, og så var det at jeg ihvertfald skulle have alle 3 børn inden jeg blev 35 år, men så var det lige at jeg nåede og blive 35 år inden jeg fik nr. 2 så nu skal jeg bare have en mere inden jeg fylder 40 år. Meeeen hvad nu hvis det ikke når og ske så flytter jeg det måske igen. hi hi

Synes det er svært og sætte alder på. For mig handler det meget om sind, en frisk 50 årig kan vel give lige så meget til et barn som en doven 20 årig.

Så enig

Anmeld

17. februar 2012

132319

Over 50 mand

46-50 Kvinde.

Begriber ikke at så mange har stemt under 40 år

Anmeld

17. februar 2012

norenberg

Kvinder max 40 mænd 45 år personligt har min egen grænse været 30 år og det nåede jeg heldigvis.....

Anmeld

17. februar 2012

Sandra09

For mig vil jeg gerne have min sidste inden jeg bliver 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.