Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Førstegangsmor :D skriver: nyforelsket paa 10.aar???Det er sgu i orden....
nyforelsket paa 10.aar???Det er sgu i orden....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Førstegangsmor :D skriver: Forleden brugte jeg en hel aften paa at taenke paa, hvor paent det egentlig var, at kaeresten er ved at blive lidt tyndhaaret
Forleden brugte jeg en hel aften paa at taenke paa, hvor paent det egentlig var, at kaeresten er ved at blive lidt tyndhaaret
HAHAHAHAAAAA Hvor herligt
en kan godt huske det fra min egen graviditet - og jeg kan så hilse og sige, at det ikke bliver anderledes når først baby er kommet. At se manden i sit liv sidde med jeres fælles store kærlighed kan hurtigt få en tåre eller 3 frem
hautecouture skriver: HAHAHAHAAAAA Hvor herligt en kan godt huske det fra min egen graviditet - og jeg kan så hilse og sige, at det ikke bliver anderledes når først baby er kommet. At se manden i sit liv sidde med jeres fælles store kærlighed kan hurtigt få en tåre eller 3 frem
sarahb skriver: Åhhh jaaaa..Tit siger min mand, det føles som allerførste gang jeg får lov til at kysse dig..Ihh den dejlige mand...
Åhhh jaaaa..Tit siger min mand, det føles som allerførste gang jeg får lov til at kysse dig..Ihh den dejlige mand...
Frøken Førstegangsmor :D skriver: Ej hvor er han sod!!Der har du vaeret lidt heldig, tror jeg
Ej hvor er han sod!!Der har du vaeret lidt heldig, tror jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128