Frøken Førstegangsmor :D skriver:
tror du ikke ogsaa nogle gange, at forhold dor hen (seksuelt) dels fordi mange par har vaeret sammen laenge og ligesom ser det med at faa born som det logiske naeste skridt?
Altsaa, det kan jo vaere alt muligt med kolikborn, komplicerede fodsler og alt det... men jeg spekulerer bare tit paa, om de der forhold nogle gange simpelthen bare faar dodsstodet af en baby, men alligevel var ved at blive lidt.... triste...?
Tror jeg sagens du kan have ret i.. Selvfølgelig skal der være forståelse for man ikke altid har lyst eller hvis man har meget ondt efter en kompliceret fødsel og sådan. Men bliver det ved med at gøre ondt må man jo snakke med sin læge om det er normalt eller om der er noget man kan gøre for at det skal blive normalt 
Tror det for mange er meget normalt at man ik har så meget sex efter mange år sammen, hvor man jo som nyforelskede knalder konstant
Men tror på det er vigtigt at forny sig på mange områder, oz det her og stadig overraske engang imellem og spice tingene lidt op. Det synes jeg faktisk begge parter har ansvaret for 
Det hjælper selvfølgelig meget at man faktisk HAR overskud til sex og især i den første tid kan jeg godt tænke mig at det bliver svært. Mange siger oz at især kvinder bliver fyldt op af den kærlighed til deres barn og derfor ik har brug for det samme fra kæresten mere, men om det er rigtigt det ved jeg ik selv endnu
Tænker oz bare at hvis man går og ik selv har lyst til sex må man jo kunne gøre noget godt for sin kæreste så han oz føler man stadig har lyst til ham trods bleer og babygylp 
Anmeld