For forelsket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.608 visninger
44 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Mor til Majbørn

Hej -

Jeg vil lige hore, om der er nogle af jer, som har samme 'problem' som mig.

Jeg er nemlig dooooodforelsket i min kaereste og kommende far til mit barn. Synes bare han er det mest fantastiske nogensinde, det bedste valg jeg overhovedet kunne ha truffet mht. at faa born og fuldstaendigt indvilligt i at arbejde fuld for ud at vaere sammen med ham resten af livet

Og jeg HAABER vores lille dreng bliver nojagtigt som ham!

Forleden brugte jeg en hel aften paa at taenke paa, hvor paent det egentlig var, at kaeresten er ved at blive lidt tyndhaaret

Det er ret overvaeldende og ikke helt noget jeg havde forestillet mig ville ske under graviditeten - er der andre der har det saadan?

For helt aerligt - foler mig jo temmelig fjollet og ogsaa ret saarbar - er der hormoner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

lukasmor

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Hej -

Jeg er nemlig dooooodforelsket i min kaereste og kommende far til mit barn. Synes bare han er det mest fantastiske nogensinde, det bedste valg jeg overhovedet kunne ha truffet mht. at faa born og fuldstaendigt indvilligt i at arbejde fuld for ud at vaere sammen med ham resten af livet

Forleden brugte jeg en hel aften paa at taenke paa, hvor paent det egentlig var, at kaeresten er ved at blive lidt tyndhaaret

Det er ret overvaeldende og ikke helt noget jeg havde forestillet mig ville ske under graviditeten - er der andre der har det saadan?

For helt aerligt - foler mig jo temmelig fjollet og ogsaa ret saarbar - er der hormoner?

Det er da herligt!!

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

ja - men det er da ogsaa lidt maerkeligt - er det bare hormoner eller hvad?

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Lukasmor skriver:

Det er da herligt!!

ja men ogsaa lidt maerkeligt at faa de folelser frem igen - havde du det ogsaa saadan?

Er det hormoner?

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

Hej -

Haha jeg har det præcis som dig! Jeg er SMASK forelsket i min kæreste og far vil vores kommende datter

Jeg tog mig selv i at synes de der stænk af grå hår han har fået i siderne klæder ham fantastisk og får ham til at se åååååh så voksen ud

Jeg føler mig oz til tider lidt fjollet og for tiden er jeg enormt sårbar, men min kæreste synes bare jeg er fantastisk når jeg fjoller omkring og tit hopper han med på vognen så jeg ik er alene Og så er han noget så perfekt til at give sig tid til at holde om mig og virkelig vise mig hans kærlighed til mig, selv når jeg vågner midt om natten og tuder fordi jeg har drømt om en forældreløs kalv

Synes ik min kæreste er perfekt, jeg ved han har sine fejl som jeg har mine, men han er helt igennem perfekt for mig

Anmeld

17. februar 2012

MelikkazMoar

sådan havde jeg det også i perioder i graviditeten,. og faktis også i perioder nu her efter vores ønskebarn er kommet til verden for 8 mdr. siden

Anmeld

17. februar 2012

bobbles

Hej -

tror ikke kun det er dig der har det sådan

mig og kæresten vi var os død forelskede i hinanden da vi mødte hinanden, det endte med vi fik en lille datter ud af det, som nu er 5 måneder, og vi er stadig død forelskede i hinanden

så meget at vi godt begge to kan ringe flere gange til hinanden om dagen selvom han kun arbejder 8 timer om dagen

og vi har snart været sammen i 2 år og jeg er stadig død forelsket i ham

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Team Putte skriver:

Haha jeg har det præcis som dig! Jeg er SMASK forelsket i min kæreste og far vil vores kommende datter

Jeg tog mig selv i at synes de der stænk af grå hår han har fået i siderne klæder ham fantastisk og får ham til at se åååååh så voksen ud

Jeg føler mig oz til tider lidt fjollet og for tiden er jeg enormt sårbar, men min kæreste synes bare jeg er fantastisk når jeg fjoller omkring og tit hopper han med på vognen så jeg ik er alene Og så er han noget så perfekt til at give sig tid til at holde om mig og virkelig vise mig hans kærlighed til mig, selv når jeg vågner midt om natten og tuder fordi jeg har drømt om en forældreløs kalv

Synes ik min kæreste er perfekt, jeg ved han har sine fejl som jeg har mine, men han er helt igennem perfekt for mig

Ja - det bliver jo naesten lidt pinligt, naar man kan tage sig selv i at sidde og stirre paa ham og taenke 'Guuuud, hvor er han sexet! - og hvor er han god til at lave wok-retter!'

Og det bliver jo naesten lidt haardt til tider, fordi der skal jo omvendt heller ikke meget til for man bliver ked af det....

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Frøken Christiansen skriver:

tror ikke kun det er dig der har det sådan

mig og kæresten vi var os død forelskede i hinanden da vi mødte hinanden, det endte med vi fik en lille datter ud af det, som nu er 5 måneder, og vi er stadig død forelskede i hinanden

så meget at vi godt begge to kan ringe flere gange til hinanden om dagen selvom han kun arbejder 8 timer om dagen

og vi har snart været sammen i 2 år og jeg er stadig død forelsket i ham

Saa gnisten forsvandt ikke da I fik bebsen?

Det er jeg nemlig bange for... taenk om jeg skal undvaere min elskede mand!

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

MelikkazMoar skriver:

sådan havde jeg det også i perioder i graviditeten,. og faktis også i perioder nu her efter vores ønskebarn er kommet til verden for 8 mdr. siden

Saa det er blevet ved - ej, det er virkelig rart at hore... jeg vil helst ikke undvaere den her folelse.... den er jo fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.