For forelsket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

MelikkazMoar

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Saa det er blevet ved - ej, det er virkelig rart at hore... jeg vil helst ikke undvaere den her folelse.... den er jo fantastisk!

ja det kan virkelig være dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Team Putte

Ja - det bliver jo naesten lidt pinligt, naar man kan tage sig selv i at sidde og stirre paa ham og taenke 'Guuuud, hvor er han sexet! - og hvor er han god til at lave wok-retter!'

Og det bliver jo naesten lidt haardt til tider, fordi der skal jo omvendt heller ikke meget til for man bliver ked af det....

Wokretter!

Jeg er sikker på det er hormoner der spiller ind oz. Man begynder jo at se hinanden på en ny måde og det er jo lidt spændende, ligesom da man mødte hinanden Herhjemme nyder vi det helt vildt, men som du siger så skal der ikke meget til at gå fra lykke til gråd hvis han ikke lige gengælder der hvor man har mest brug for det.

Det er en følelsesmæssig rutche-tur at være gravid men tror det er ligeså stor en mundfuld at leve sammen med sin gravide kæreste

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

MelikkazMoar skriver:

ja det kan virkelig være dejligt

er lige nysgerrig - hvordan har du/ I holdt det 'i live' efter fodslen?

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

ja - men det er da ogsaa lidt maerkeligt - er det bare hormoner eller hvad?

Forelskelse ER hormoner

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Team Putte skriver:

Wokretter!

Jeg er sikker på det er hormoner der spiller ind oz. Man begynder jo at se hinanden på en ny måde og det er jo lidt spændende, ligesom da man mødte hinanden Herhjemme nyder vi det helt vildt, men som du siger så skal der ikke meget til at gå fra lykke til gråd hvis han ikke lige gengælder der hvor man har mest brug for det.

Det er en følelsesmæssig rutche-tur at være gravid men tror det er ligeså stor en mundfuld at leve sammen med sin gravide kæreste

Ja - wokretter.... (det er det jeg mener med, at det naesten kan blive for meget nogle gange).

Hvordan holder man det i live, efter en baby?

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Ansemusen skriver:

Forelskelse ER hormoner

Anmeld

17. februar 2012

MelikkazMoar

er lige nysgerrig - hvordan har du/ I holdt det 'i live' efter fodslen?

uh det har været lidt svært.. kærestens familie og exkone har givet mange hindringer.. som har target..

men vi tage til rundt i forskellige centre og hygger og spiser stille og roligt og snakker og hygger.. så der er en masse kys  og kærlighed

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

Ja - wokretter.... (det er det jeg mener med, at det naesten kan blive for meget nogle gange).

Hvordan holder man det i live, efter en baby?

Jeg synes min kæreste er mega sexet når han står og vasker op Så kan sagens følge dig i de wok-retter

Det er mit første barn oz så jeg har ingen råd til hvordan man holder det i live efter fødslen, men tænker at det sker helt automatisk når man har fundet sig til rette i rollen som forældre? Den stolthed og kærlighed man føler første gang den lille gør noget nyt og sådan. Ellers har vi snakket om hvor vigtigt det er at pleje forholdet selvom man er blevet forældre og få noget alene-tid. Bare 3 timer sammen en eftermiddag hvor man måske får en god frokost kan gøre meget

Anmeld

17. februar 2012

lio

Efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet "ny"forelsket i kæresten igen, vi har været sammen i 3 år før jeg blev gravid så fik ikke den der sommerfugl i maven som får mig til at fumle med ordene og sådan men efter jeg blev gravid kom det igen. Det er nok hormoner.

Men ja, dejligt, også for ham at mærke jeg overfalder ham ned kærlig hed når han kommer ind af døren.

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Team Putte skriver:

Jeg synes min kæreste er mega sexet når han står og vasker op Så kan sagens følge dig i de wok-retter

Det er mit første barn oz så jeg har ingen råd til hvordan man holder det i live efter fødslen, men tænker at det sker helt automatisk når man har fundet sig til rette i rollen som forældre? Den stolthed og kærlighed man føler første gang den lille gør noget nyt og sådan. Ellers har vi snakket om hvor vigtigt det er at pleje forholdet selvom man er blevet forældre og få noget alene-tid. Bare 3 timer sammen en eftermiddag hvor man måske får en god frokost kan gøre meget

Ja - det kraever vel lidt planlaegning Maa bare haabe og prioritere det allerede nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.