For forelsket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

bobbles

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Saa gnisten forsvandt ikke da I fik bebsen?

Det er jeg nemlig bange for... taenk om jeg skal undvaere min elskede mand!

nej for søren da!  den er oven i købet blevet større.

han siger tit til mig ( flere gange om ugen) hvor lykkelig han egentlig er, han har aldrig haft det bedre, med 2 fantastiske børn og en dejlig kæreste, og det er jo virkelig dejligt at høre fra sin kæreste, hvor højt han elsker en og hvor godt han har det i forholdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Laijona Äiti skriver:

Efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet "ny"forelsket i kæresten igen, vi har været sammen i 3 år før jeg blev gravid så fik ikke den der sommerfugl i maven som får mig til at fumle med ordene og sådan men efter jeg blev gravid kom det igen. Det er nok hormoner.

Men ja, dejligt, også for ham at mærke jeg overfalder ham ned kærlig hed når han kommer ind af døren.

bliver det saa gengaeldt ogsaa?

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Frøken Christiansen skriver:

nej for søren da!  den er oven i købet blevet større.

han siger tit til mig ( flere gange om ugen) hvor lykkelig han egentlig er, han har aldrig haft det bedre, med 2 fantastiske børn og en dejlig kæreste, og det er jo virkelig dejligt at høre fra sin kæreste, hvor højt han elsker en og hvor godt han har det i forholdet

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

Ja - det kraever vel lidt planlaegning Maa bare haabe og prioritere det allerede nu

Jeg har heldigvis masser af hænder der med glæde tager vores prinsesse når vi får brug for et pusterum og noget kæreste-tid. De står næsten i kø for at få lov til at komme til

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Team Putte skriver:

Jeg har heldigvis masser af hænder der med glæde tager vores prinsesse når vi får brug for et pusterum og noget kæreste-tid. De står næsten i kø for at få lov til at komme til

Hahahaha - vi sad og snakkede ferie forleden - og han vil gerne afsted, hvortil jeg maatte sporge om han virkelig vil rejse med en 2 mdr gl. baby.

'Naeh maaske ikke....' svarede han.

'er det saa ikke bedre, at vi faar ham passet et par timer hist og her, og saa bare knalder i stedet for?' sporger jeg

Svaert at modargumentere.... han ER allerede igang med planlaegge med sine foraeldre....

Fedt med planlagt sexferie...

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

Hahahaha - vi sad og snakkede ferie forleden - og han vil gerne afsted, hvortil jeg maatte sporge om han virkelig vil rejse med en 2 mdr gl. baby.

'Naeh maaske ikke....' svarede han.

'er det saa ikke bedre, at vi faar ham passet et par timer hist og her, og saa bare knalder i stedet for?' sporger jeg

Svaert at modargumentere.... han ER allerede igang med planlaegge med sine foraeldre....

Fedt med planlagt sexferie...

HAHA! Genialt!

Vi snakkede oz ferie forleden og blev enige om at det der udenlands-halløj ik var så aktuelt i starten. Første barn og mange nye udfordringer du ved, så vi holder lidt dansk sommerhusferie hvis vi holder noget, med lillepigen naturligvis. Ellers bliver det til små-ture ind imellem med barnepige på

Måske vi oz skulle planlægge sex-ferie "Du mor.. Tager du ik lige lillefisen i eftermiddag så jeg kan knalde min kæreste i fred?"

Anmeld

17. februar 2012

lio

bliver det saa gengaeldt ogsaa?

Ja, også i den grad, min kæreste er vild med, at mærke jeg får kuldegysninger af han krammer mig.

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Team Putte skriver:

HAHA! Genialt!

Vi snakkede oz ferie forleden og blev enige om at det der udenlands-halløj ik var så aktuelt i starten. Første barn og mange nye udfordringer du ved, så vi holder lidt dansk sommerhusferie hvis vi holder noget, med lillepigen naturligvis. Ellers bliver det til små-ture ind imellem med barnepige på

Måske vi oz skulle planlægge sex-ferie "Du mor.. Tager du ik lige lillefisen i eftermiddag så jeg kan knalde min kæreste i fred?"

hahahaha - ja for fanden da... og jeg supplerede med, at vi jo ogsaa bare kunne sidde i haven og grill (har lige faaet hus) - Kod og sex... det kunne han jo ikke staa for!

Anmeld

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Laijona Äiti skriver:

Ja, også i den grad, min kæreste er vild med, at mærke jeg får kuldegysninger af han krammer mig.

Aarh det er ogsaa sodt

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

hahahaha - ja for fanden da... og jeg supplerede med, at vi jo ogsaa bare kunne sidde i haven og grill (har lige faaet hus) - Kod og sex... det kunne han jo ikke staa for!

Det er opskriften på vejen til mandens hjerte; Bøf og sex

Med sådan en plan skal du ik være bange for i taber gnisten især sex synes jeg er vigtigt i et forhold men for mange dør det bare hen efter børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.