Wipes el. skumklude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Skumklude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Amandas-mor skriver:

Nå, der kan man bare se  Kunne være man skulle overveje det...

Man sparer faktisk rigtig mange penge ved at gøre sådan :-)

Anmeld

16. februar 2012

Ka+Ma=Be

Muhmi skriver:

Ja hvad gør i derhjemme?

Det er egentlig sjovt at se, at der er flere der gør som os! Vi bruger udelukkende vådservietter! 

Tanken om skumklude giver mig myrekryb  BRRR! Jeg kan slet ikke klare at røre ved dem hehe 

Anmeld

16. februar 2012

Mira0911

Wipes! 

Anmeld

16. februar 2012

Saram

morethanperfect skriver:

Vådeservietter ...

Oscar får rød numse af skumklude .. og ja , vi har prøvet mange ..

Samme her !

Og så er det sq også lidt nemmere.

Anmeld

16. februar 2012

NinaNymannMadsen

vi bruger begge dele.
for det meste bruger vi vådservietter men nogen gange bruger vi skumklude. vi har altid begge dele liggende

Anmeld

16. februar 2012

Dorthe1986

Kun skumklude! Synes Emils hud i numsen, bliver helt underlig af de der vådservietter. Vores DP brugte kun vådservietter, så måtte bede hende bruge skumklude, både fordi Emil som sagt reagerer på dem, men også fordi jeg slet ikke kan klare tanken om at der bliver brugt vådservietter. For selvom de  er mærket det ene og det andet, så er der stadigvæk en del kemikalier i, som jeg mener er unødvendige at udsætte den lille babys hud for. Det er jo mange gange om dagen der skal skiftes.

Vi har dog heller ikke rindende vand ved puslebordet, men vi fylder bare halefadet og tager med en

Anmeld

16. februar 2012

raca

vaskeklude både ude og hjemme.. sådan de helt alm fra ikea til ikke ret meget for en 10pak..

i nødstilfælde skumklude..

og de er normalt kun blevet vasket ved lortebleer også morgen og aften.

jeg kunee ALDRIG drømme om at bruge vådservietter, da jeg dels ikke kan tåle dem og den yngeste blev ild rød af dem

Anmeld

16. februar 2012

modesty

Stumpen skriver:

Skumklude som jeg går ud på toilettet og gør våde..

Jeg har aldrig rigtig stolet på de der wipes i forhold til sundhed til en babys numse... 

Præcis. Jeg tænker sådan her: Har jeg mest lyst til at få vasket min r*v i parfumerede servietter eller vand? 

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Bruger begge dele, dog brugte vi udelukkende skumklude de første 4 måneder af hendes liv, men nu bruger vi vådservietter lidt oftere. Jeg er mest fan af skumklude og vand. Ser måske det andet som en lidt let løsning - i hvert fald herhjemme.

Jeg bruger også alm. vaskeklude min. 1 gang dagligt.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.