Wipes el. skumklude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Tona

Fru Skovrup skriver:

Man sparer faktisk rigtig mange penge ved at gøre sådan :-)

Ja jeg overvejer det virkelig. Men tænker over at tage en masse gamle stofbleer og klippe og og zig-zagge. Vi har nemlig såååå mange at vi kunne fodre svin med dem fordi Amanda gylpede så meget førhen.

Jeg overvejer også at gøre som jeg lige har læst på en hjemmeside, nemlig at lave sådanne klude til køkkenet også. Så bruger man dem i stedet for køkkenrulle og sparer penge samtidig med at man støtter miljøet (med det var jo et sidespring fra trådens emne)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Laijona Äiti skriver:

Hjemme = Frotte vaskeklude supl. m. skumklude.

Ude = Vådsavietter/wipes supl. m. skumklude.

Det samme gør vi herhjemme

Anmeld

17. februar 2012

lio

AnjaM skriver:

Det samme gør vi herhjemme

Anmeld

17. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Amandas-mor skriver:

Ja jeg overvejer det virkelig. Men tænker over at tage en masse gamle stofbleer og klippe og og zig-zagge. Vi har nemlig såååå mange at vi kunne fodre svin med dem fordi Amanda gylpede så meget førhen.

Jeg overvejer også at gøre som jeg lige har læst på en hjemmeside, nemlig at lave sådanne klude til køkkenet også. Så bruger man dem i stedet for køkkenrulle og sparer penge samtidig med at man støtter miljøet (med det var jo et sidespring fra trådens emne)  

Vi har også så overdrevet mange af de der klude af gamle håndklæder, dem bruger vi også bare til ALT! når knægten har spist ved bordet og har smurgt dagens menu ud over bord, gul og stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.