Wipes el. skumklude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

lilledittemor

Nu er min datter ikke så gammel - men vi havde faktisk købt en masse vådservietter. Men da hun fik rød numse gik vi over til skumklude, og det er ikke besværligt, selvom vi ikke har puslebord i nærheden af vasken... vi putter de våde skumklude i en frysepose - binder knude - og så er det ligesom vådservietter, bare uden sæbe og alt muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Muhmi

Chris86 skriver:

Ja de er tilpas "tykke"
Har pt to andre slags herhjemme pga. Änglamark ik er på tilbud nu når jeg mangler, og i den ene pakke er de monster tynde og de andre går i stykker når man hiver dem op af pakken

+ ânglamark har den der smarte genluk

Præcis! Og hvis man lige ligger de på radiatoren inden brug, så er de dejlige varme til numsen

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

Muhmi skriver:

Præcis! Og hvis man lige ligger de på radiatoren inden brug, så er de dejlige varme til numsen

Tak for tippet, har en radiator ved siden af puslebordet ;D

Anmeld

16. februar 2012

Koen.

morethanperfect skriver:

SSaSamVådeservietter ...

Oscar får rød numse af skumklude .. og ja , vi har prøvet mange ..

Samme her skumklude skal vi bruge max 2 gange så er hun hudløs i måsen

Anmeld

16. februar 2012

morethanperfect

tanja. skriver:

Samme her skumklude skal vi bruge max 2 gange så er hun hudløs i måsen

Det rigtig træls da de jo er ret meget billigere end vådeservietter .. 

Anmeld

16. februar 2012

Koen.

morethanperfect skriver:

NNeNemNeml

Det rigtig træls da de jo er ret meget billigere end vådeservietter .. 

Nemlig men heller betale end de får rød hale

Anmeld

16. februar 2012

morethanperfect

tanja. skriver:

Nemlig men heller betale end de får rød hale

Præcis ..

Anmeld

16. februar 2012

Ryberg

Vi bruger kun våd servietter, dog brugte vi skum klude de første par måneder.. Men af praktiske årsager er vi gået over til våd servietter..

Køber primært änglamark våd servietter..

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Kofoed. skriver:

Bilkas er både svane mærker og asma og allergi mærket, så sætter min lid til, at de ikke giver nogle allergier. De udtørre også nemt, så jeg ender altid med at smide nogle ud, da de er helt tørre til sidste. (ved ikke hvorfor det blev skrevet til dig evt for at gøre mig selv lidt "bedre")

Min fremhævning:

Du skal kan bare gøre det at du skaffer dig en lufttæt box (ligesom dem til mad) som er på størrelse med pakken med vådservietterne. Så opbevarer du dem i den. Altså bare hele pakken derned men du kan tage låget af den oprindelige pakke så de er nemmere at få fat i når du åbner for boxen. De udtørrer ikke når de opbevares sådan.

Du kan også købe en box fra Tupperware som er rigtig god og specielt beregnet til det. Sådan en har jeg. Den har kun en lille klap man åbner midt i låget så det er nemt med en hånd at få fat i vådservietterne. Jeg er rigtig glad for min

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Vi har altid brugt skumservietter de første mange måneder Amanda levede, men det virkede på et tidspunkt som om det var for hårdt for hendes hud.

Så gik vi over til at bruge svanemærkede og atsma allergi godkendte vådservietter.

Nu hvor hun er et år gammel er jeg lige gået over til at jeg først tørrer med toiletpapir (noget som er blødt og rart og svanemærket self.) og så tørrer jeg lige efter med en vådserviet. Jeg tror faktisk også at der er penge at spare på den måde, for vådservietterne er jo ikke helt billige i længden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.