Wipes el. skumklude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Fenja09

modesty skriver:

Præcis. Jeg tænker sådan her: Har jeg mest lyst til at få vasket min r*v i parfumerede servietter eller vand? 

Man køber selvfølgelig vådservietter uden parfume!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

modesty

Fenja09 skriver:

Man køber selvfølgelig vådservietter uden parfume!

Findes de? Vi har svanemærkede vådservietter fra Fakta til når vi er ude og der ikke er en vask i nærheden, men der er HELT sikkert parfume i dem (hvilket undrer mig, da jeg ikke troede at produkter med parfume kunne svanemærkes).

Anmeld

16. februar 2012

Happiness

Har stemt "andet".

Vi bruger vatrondeller. Nogle der selvf. er større end dem der bruges til at fjerne make-up  

Dem har vi også med når vi er ude. Dog har vi en pakke allergi og svanemærket vådservietter med, hvis vi ikke har mulighed for at få vand. Men undgår det helst!

Skumklude får Lukas rød numse af, så det er vat der virker her

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Findes de? Vi har svanemærkede vådservietter fra Fakta til når vi er ude og der ikke er en vask i nærheden, men der er HELT sikkert parfume i dem (hvilket undrer mig, da jeg ikke troede at produkter med parfume kunne svanemærkes).

Jeg bruger änglamark og de er uden parfume. Har prøvet en del og de er klart favoritten - der er mange stk (72) i og de er bløde og tykke. De koster på tilbud 50 kr for 3 pk.

Kunne aldrig drømme om at købe vådservietter med parfume. Ovenstående er desuden også testet af Astma og Allergi, samt Nordic Ecolabel.

/Fenja

Anmeld

16. februar 2012

modesty

Fenja09 skriver:

Jeg bruger änglamark og de er uden parfume. Har prøvet en del og de er klart favoritten - der er mange stk (72) i og de er bløde og tykke. De koster på tilbud 50 kr for 3 pk.

Kunne aldrig drømme om at købe vådservietter med parfume. Ovenstående er desuden også testet af Astma og Allergi, samt Nordic Ecolabel.

/Fenja

Nordic ecolabel er det samme som svanemærket. Dem fra Fakta har også astma allergi mærket. Men de lugter ikke af ingenting, de dufter af creme. Er Änglamark komplet lugtfri?

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

modesty skriver:

Nordic ecolabel er det samme som svanemærket. Dem fra Fakta har også astma allergi mærket. Men de lugter ikke af ingenting, de dufter af creme. Er Änglamark komplet lugtfri?

Ja, de er helt lugtfri - jeg kan i hvert fald intet dufte eller lugte når jeg bruger dem. Men de er også parfumefri, så det skulle være mærkeligt, hvis de duftede meget

Anmeld

16. februar 2012

132319

Hjemme bruger jeg skumklude, kan dog bruge vådservietter i en snæver vending

Ude: Vådservietter.

Anmeld

16. februar 2012

132319

modesty skriver:

Kvickly Xtra er også parfumefri og de koster 9 kr pakken

Det samme gælder Rema1000's og Føtex's Budget som koster 10-12 kr.

Jeg har aldrig købt vådservietter med parfume.

Anmeld

17. februar 2012

modesty

Fenja09 skriver:

Ja, de er helt lugtfri - jeg kan i hvert fald intet dufte eller lugte når jeg bruger dem. Men de er også parfumefri, så det skulle være mærkeligt, hvis de duftede meget

OK, dem vil jeg prøve så. Selvom der ikke står parfume på indholdsdeklarationen på dem fra Fakta, dufter de alligevel.

Anmeld

17. februar 2012

Vinker

bruger hjemme KUN skumklude og oftest også kun dem når vi er ude. Dog i nødstilfælde bruges jeg wipes.

har bare ikke den fulde tillid til de wipes....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.