Wipes el. skumklude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Kofoed.

Jonatansmor skriver:

Skumklude. Man kan få sig rodet ud i noget rigtigt skidt med tilsætningsstoffer.

Skjulte allergier er min værste frygt. Selvforstærkende skidt.

Bilkas er både svane mærker og asma og allergi mærket, så sætter min lid til, at de ikke giver nogle allergier. De udtørre også nemt, så jeg ender altid med at smide nogle ud, da de er helt tørre til sidste. (ved ikke hvorfor det blev skrevet til dig evt for at gøre mig selv lidt "bedre")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

HeidiØ

Wipes! Vores puslebord er ikke i nærheden af rindende vand. Og det fungerer super Ingen rød numse her!

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

Muhmi skriver:

Ja hvad gør i derhjemme?

Skumklude til numsen... Vaskeklude til munden efter mad...

Majbritt

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

änglamark vådsevietter.... Gider simpelthen ik forberede vand HVER gang der skal skiftes... Jo hvis puslepuden var i badeværelset ved siden af håndvasken, så blev det skumklude-for at spare ALLE de penge...

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

Chris86 skriver:

änglamark vådsevietter.... Gider simpelthen ik forberede vand HVER gang der skal skiftes... Jo hvis puslepuden var i badeværelset ved siden af håndvasken, så blev det skumklude-for at spare ALLE de penge...

samme her... Er tosset med änglamark...

Anmeld

16. februar 2012

Chris86

Muhmi skriver:

samme her... Er tosset med änglamark...

Ja de er tilpas "tykke"
Har pt to andre slags herhjemme pga. Änglamark ik er på tilbud nu når jeg mangler, og i den ene pakke er de monster tynde og de andre går i stykker når man hiver dem op af pakken

+ ânglamark har den der smarte genluk

Anmeld

16. februar 2012

morethanperfect

Vådeservietter ...

Oscar får rød numse af skumklude .. og ja , vi har prøvet mange ..

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Vi bruger begge dele..

Wipes (astma og allergimærket selvfølgelig) til en tisseble og når vi er ude og skumklude med vand når det er en bummelum ble

Anmeld

16. februar 2012

lilledittemor

Emily2012<3 skriver:

Vi har begge dele.

Dog har jeg ikke født endnu. 

Men vi har en enkelt pakke skumklude, og så har vi ellers købt en masse vådservietter hjem.

Men nu må vi se hvad vi kommer til at synes bedst om når baby er kommet til verdenen.

Vi havde også købt et kæmpe lager af vådservietter, men min nyfødte datter blev meget rød i numsen.. så vi købte med det samme skumklude i stedet for.. og så har der ingen problemer været..
Levevis fra Føtex/Bilka er fantastisk til baby numser

Min niece's SP har også sagt at det ikke er godt til nyfødte med vådservietter, da der er sæbe i..

Det kan selvfølgelig være at det er anderledes hos jer ville bare lige dele min erfaring..

held og lykke med fødslen

Anmeld

16. februar 2012

Nitz - <3 David

Jeg er også med på Wipes
Vores varme vand på badeværelset er rigtig lang tid om at blive varmt.. Så det er nemmere for mig med wipes..
Men det kan være at når han blir større at de bedre kan svare sig med skumklude.. Tænker på der er mere at tørre af..
Jeg bruger godt nok skumklude når han er i bad.. Så længe han er så lille.. Jeg syns stof vaskeklude er lidt voldsomme til hans lille krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.