IDAA skriver:
Jeg tillader mig lige at tage denne tråd op igen i håb om at nogen af jer der skrev er nogle erfaringer rigere.
For jeg tror også jeg er nødt til at gå den tunge vej og bede om operation, jeg magter det ikke mere 
Så håber der er nogle af jer der kan hjælpe!
Jeg er blevet opereret for hæmorider grad 4 ( værste grad)
Det blev gjort med staplermetoden og i fuld narkose og udvendige marisker ( hudflapper) blev brændt af og efterlader derfor åbne sår.
Jeg har født to børn og lider af flere bindevævssygdomme, har gigt, diskusprolaps, piskesmæld og haft brækket det nederste af ryggen, men jeg har dog ALDRIG oplevet noget så smertefuldt som denne operation!!
For mit vedkommende sprang det smerteskalaen og det trods at jeg hver 6. Time folk 10 mg morfin, dolol, burana og 2 pinex.
Jeg ville ønske nogen havde fortalt mig om den vanvittige smerte, men ikke mange får både lavet ind- og udvendigt og i den grad som jeg fik, så det hører vist til sjældenhederne.
Personligt går jeg det ALDRIG igennem igen, men jeg har hørt flere som har fået lavet en longo ( stabler) operation og som har været meget glade for resultatet og har været på benene igen meget hurtigt :-)
Anmeld