Skal vi ikke lige bringe lidt åbenhed om det her..
Hæmorider er en helt normal graviditets- og/eller fødselgene som desværre er ret tabu belagt.
Jeg har haft hæmorider i 4 år tror jeg. men de har ikke chikaneret mig før nu. Før blødte det bare en gang i mellem, men mærkede ikke noget til det. men nu er det bare frygteligt. Efter jeg havde født kunne jeg mærke hvordan det hang ud, og det var som om at de blokeret men det gjorde stadig ikke rigtig ondt, men super ubehageligt, for man har jo ikke lyst til at presse når man lige har født.. så fik selfølgelig forstoppelse, hvilket ikke ligefremme gør det bedre..
Men nu, gør det bare så djævle ondt at gå på wc, det føles som glasskår, og jeg har bare lyst til at sidde og bande og svovle. det er lige så sveden pibler frem hvergang.
Jeg har fået sådan noget at smøre med Proctosedyl, som jeg ikke synes virker overhovedet. Så nu er jeg på lactulose igen og håber at det vil hjælpe, om ikke andet så på smerterne.
Men jeg må til lægen igen.. desværre var det en rigtig ubehagelig oplevelse sidst, da jeg var inde hos en helt ny og grøn læge, hvor jeg bare tydeligt kunne fornæmme at hun synes at det var klamt. og så fattede hun ikke at jeg lige havde født. Sagde at jeg havde født her den 8. (var der omkring d. 16 oktober) og selvom jeg sagde det flere gange tog hun forgivet at jeg mente august.
Anmeld