Hæmorider og operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

min mor blev opereret 3 gange....og døjer stadig og vil aldrig igennem det helvede igen....første gang var med elastikker hvor de ikke fik dem strammet ordentlig....anden gang skar de dem af eller prøvede på den med et rundt jern instrument.....og tredie gang skar og syede de....og alle gangene har hun haft smerter og ikke kunne sidde eller turde komme på toilet i 14 dage....som hun selv siger så vil hun hellere føde 3 unger det gør ikke nær så ondt....

ej føj en historie!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror sagtens det kan være hæmorider uden at gøre ondt, men mine gør voldsomt ondt i perioder, som desværre bliver oftere og oftere-. I starten gjorde de ikke så ondt..

"Ano89"

vil det sige, at det godt kan være sådan nogle "flapper" eller hvordan man skal forklare det, fra selve anus? Synes det er vildt frustrerende, da jeg ikke føler, at jeg kan "rengøre" mig ordentligt..

Undskyld detaljer, men det er blevet værre efter graviditet og har ikke været itl læge med det, da jeg skal føde lige om snart 

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

ej føj en historie!!!!!

ja og nu var det jo ikke lige sådan en historie i havde lyst til at høre....men man må jo også tage det værste tilfælde i brtragtning så man ved hvad man kan risikere at gå ind til...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja og nu var det jo ikke lige sådan en historie i havde lyst til at høre....men man må jo også tage det værste tilfælde i brtragtning så man ved hvad man kan risikere at gå ind til...

Tror det er pest eller kolera for mig... Enten bliver jeg opereret eller også har jeg ondt igen og igen og igen...

KH Mig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

"Ano89"

vil det sige, at det godt kan være sådan nogle "flapper" eller hvordan man skal forklare det, fra selve anus? Synes det er vildt frustrerende, da jeg ikke føler, at jeg kan "rengøre" mig ordentligt..

Undskyld detaljer, men det er blevet værre efter graviditet og har ikke været itl læge med det, da jeg skal føde lige om snart 

Ja det lyder akurat som hæmorider... Gør dine ikke ondt ind i mellem?

KH Mig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hej de damer..

Er der nogen der har fået en operation for hæmorider? Jeg har fået min helt egen skov af hæmorider, undskyld den malende beskrivelse, efter fødslen af vores barn for en måneds tid siden. Det gør hamrende ondt og jeg bøvler virkelig med det. Har prøver stikpiller og cremer af flere om gange. Det hjælper en smule en lille stykke tid. Jeg er sikker på at en operation er det der skal til. Jeg kan huske at der i en anden debat var en der skrev at hun var blevet opereret og at det var nemt. Mon der er nogen der vil dele deres erfaringer emd mig. Man kan svare anonymt. '

MVH Mig

Døjede meget med hæmorider efter at have født min datter. Efter flere forsøg med stikpiller uden den store effekt, fik jeg en henvisning til sygehuset hvor jeg først fik en kikkertundersøgelse for at sikre at blødningerne ikke skyldtes sygdom i tarmen. Det var som forventet "bare" hæmorider, som jeg så fik sat elastikker på og efter nogle dage var de væk og har ikke haft problemer med det siden

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Døjede meget med hæmorider efter at have født min datter. Efter flere forsøg med stikpiller uden den store effekt, fik jeg en henvisning til sygehuset hvor jeg først fik en kikkertundersøgelse for at sikre at blødningerne ikke skyldtes sygdom i tarmen. Det var som forventet "bare" hæmorider, som jeg så fik sat elastikker på og efter nogle dage var de væk og har ikke haft problemer med det siden

Fantastisk med en positiv historie... TAK for det... Lige hvad jeg havde brug for at høre.

KH Mig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hej de damer..

Er der nogen der har fået en operation for hæmorider? Jeg har fået min helt egen skov af hæmorider, undskyld den malende beskrivelse, efter fødslen af vores barn for en måneds tid siden. Det gør hamrende ondt og jeg bøvler virkelig med det. Har prøver stikpiller og cremer af flere om gange. Det hjælper en smule en lille stykke tid. Jeg er sikker på at en operation er det der skal til. Jeg kan huske at der i en anden debat var en der skrev at hun var blevet opereret og at det var nemt. Mon der er nogen der vil dele deres erfaringer emd mig. Man kan svare anonymt. '

MVH Mig

Undskyld jeg blander mig , men er bange for at det er sådan en jeg har .. Hvor sidder din ? Min er i endetamen ;( jeg ved ikk om det er sådan en , efter som lægen og Vagtlægen bare giver mig crem og stikpiller .. Hvordan ved man det er sådan en ????

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ja det lyder akurat som hæmorider... Gør dine ikke ondt ind i mellem?

KH Mig

"Ano89" 

Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det gør.. Kun når jeg skal tørre mig eller når jeg er i bad, og vil rengøre mig.. Det føles virkeligt frygteligt, især fordi det føles jo "forkert" ... Har tidligere blødt ved afføringen, men har ikke rigtigt lagt mærke til, at det var kommet mere, før for et par uger siden

men har haft utroligt meget hård mave/problemer med at komme af med det.. troede bare det var pga baby (er i uge 38)

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Havde samme problem under graviditeten, så var den heldige vinder af en mundfuld lactolose dagligt det meste af graviditeten. Det hjalp, men smager af sødme af helvede til  Jeg fik det, da jeg en aften sad på toilettet og toiletpapiret blev fuldstændig rødt af blod - jeg kaldte på min mand, da jeg blev forskrækket. Troede jo det var babyen der var noget galt med. (Det holdt dog op efter den ene tørring med papiret, så så efter med et spejl.) Derfor mente jeg jeg sagtens kunne vente til det blev næste dag. Så fik tid hos lægen dagen efter og fik konstateret at det "bare" var en hæmoride, der var gået hul på. De (mener jeg havde tre) gjorde ikke ondt. Heller ikke når der gik hul. Men ubehageligt var det eller sad fast, når jeg var færdig på toilettet, så jeg måtte "presse" dem ind igen med en fingerspids. Jeg har stadigvæk een og var da også vældig bevidst om det i lang tid efter fødslen, men er kommet forbi det selvom den stadigvæk kan sidde i vejen efter toiletbesøg og har sexet med manden selvom. Mener ikke i mit tilfælde at der er brug for operation. Men kan godt forstå at der bliver overvejet, for det lyder slet ikke rart. Og det er de i og for sig heller ikke. Suk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.