Havde samme problem under graviditeten, så var den heldige vinder af en mundfuld lactolose dagligt det meste af graviditeten. Det hjalp, men smager af sødme af helvede til
Jeg fik det, da jeg en aften sad på toilettet og toiletpapiret blev fuldstændig rødt af blod - jeg kaldte på min mand, da jeg blev forskrækket. Troede jo det var babyen der var noget galt med. (Det holdt dog op efter den ene tørring med papiret, så så efter med et spejl.) Derfor mente jeg jeg sagtens kunne vente til det blev næste dag. Så fik tid hos lægen dagen efter og fik konstateret at det "bare" var en hæmoride, der var gået hul på. De (mener jeg havde tre) gjorde ikke ondt. Heller ikke når der gik hul. Men ubehageligt var det eller sad fast, når jeg var færdig på toilettet, så jeg måtte "presse" dem ind igen med en fingerspids. Jeg har stadigvæk een og var da også vældig bevidst om det i lang tid efter fødslen, men er kommet forbi det selvom den stadigvæk kan sidde i vejen efter toiletbesøg og har sexet med manden selvom. Mener ikke i mit tilfælde at der er brug for operation. Men kan godt forstå at der bliver overvejet, for det lyder slet ikke rart. Og det er de i og for sig heller ikke. Suk.
Anmeld