Hæmorider og operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.791 visninger
41 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer..

Er der nogen der har fået en operation for hæmorider? Jeg har fået min helt egen skov af hæmorider, undskyld den malende beskrivelse, efter fødslen af vores barn for en måneds tid siden. Det gør hamrende ondt og jeg bøvler virkelig med det. Har prøver stikpiller og cremer af flere om gange. Det hjælper en smule en lille stykke tid. Jeg er sikker på at en operation er det der skal til. Jeg kan huske at der i en anden debat var en der skrev at hun var blevet opereret og at det var nemt. Mon der er nogen der vil dele deres erfaringer emd mig. Man kan svare anonymt. '

MVH Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym

Jeg følger lige med da jeg også har bøvlet med dette siden jeg blev gravid for 17 mdr siden. Og det ser frygteligt ud og tanken om det gør mig dårlig. Samt synes jeg ikke ligefrem min sexlyst er der da jeg er bange for min kæreste skulle se det. Han ved godt jeg har det og han har også selv haft hæmorider over nogle nogle. Men mit er virkeligt slemt. Det er bare som løst hud der hænger og flabber. Undskyld detaljerne

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg følger lige med da jeg også har bøvlet med dette siden jeg blev gravid for 17 mdr siden. Og det ser frygteligt ud og tanken om det gør mig dårlig. Samt synes jeg ikke ligefrem min sexlyst er der da jeg er bange for min kæreste skulle se det. Han ved godt jeg har det og han har også selv haft hæmorider over nogle nogle. Men mit er virkeligt slemt. Det er bare som løst hud der hænger og flabber. Undskyld detaljerne

Ja der er hamrende ubehageligt og ja det fremmer ikke sexlysten og jeg føler mig virkelig lettere ulækker... Så håber virkelig der er nogen der vil byde ind med deres erfaringer, for jeg er også meget nervøs om en operation bare gør det værre...

Kh Mig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

jeg døjer også med nogle og har gjort det gennem mange år. her for nyligt har jeg fået en der næsten konstant bløder og nej hvor er det generende. har overvejet operation men har bare ikke helt modet til det endnu.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

Jeg følger også lige med da jeg har en frygtelig stor en der virkelig generer mig

Jeg har brugt stikpiller i en periode og det fik den til at blive mindre men den vil jo altid være der og jeg vil egentlig gerne bare have at den forsvinder helt

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg døjer også med nogle og har gjort det gennem mange år. her for nyligt har jeg fået en der næsten konstant bløder og nej hvor er det generende. har overvejet operation men har bare ikke helt modet til det endnu.

Nej jeg mangler også lige modet til operation men det er også hårdt at det konstant gør ondt... Så jeg overvejer det seriøst nu...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg følger også lige med da jeg har en frygtelig stor en der virkelig generer mig

Jeg har brugt stikpiller i en periode og det fik den til at blive mindre men den vil jo altid være der og jeg vil egentlig gerne bare have at den forsvinder helt

Jeg skal også bare have dem væk nu i håb om at det bliver bedre.. Håber sådan nogle kan bidrage med nogle positive historier...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

"Ano89"

Åh gud hvor er det dog rart med nogle der har det på samme måde som mig! Jeg er gravid, og synes virkeligt det er blevet værre. Men jeg var i tvivl om hvorvidt det faktisk er hæmorider.

Kan man godt have dette uden at det gør mega ondt? Jeg synes ikke, at det har gjort frygteligt ondt, men har haft problemer med at lave stort under gravididteten. En siger at det hænger og "flapper" - er det fra selv "udgangen"? for så er jeg ret sikker på, at det er dét  og jeg er så ked af det, væmmes hver gang jeg er på wc/i bad 

Anmeld

14. februar 2012

Anonym

min mor blev opereret 3 gange....og døjer stadig og vil aldrig igennem det helvede igen....første gang var med elastikker hvor de ikke fik dem strammet ordentlig....anden gang skar de dem af eller prøvede på den med et rundt jern instrument.....og tredie gang skar og syede de....og alle gangene har hun haft smerter og ikke kunne sidde eller turde komme på toilet i 14 dage....som hun selv siger så vil hun hellere føde 3 unger det gør ikke nær så ondt....

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

"Ano89"

Åh gud hvor er det dog rart med nogle der har det på samme måde som mig! Jeg er gravid, og synes virkeligt det er blevet værre. Men jeg var i tvivl om hvorvidt det faktisk er hæmorider.

Kan man godt have dette uden at det gør mega ondt? Jeg synes ikke, at det har gjort frygteligt ondt, men har haft problemer med at lave stort under gravididteten. En siger at det hænger og "flapper" - er det fra selv "udgangen"? for så er jeg ret sikker på, at det er dét  og jeg er så ked af det, væmmes hver gang jeg er på wc/i bad 

Jeg tror sagtens det kan være hæmorider uden at gøre ondt, men mine gør voldsomt ondt i perioder, som desværre bliver oftere og oftere-. I starten gjorde de ikke så ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.