Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger? nu med flere valgmuligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

heaven

color kids her, den er super - varm og tør.... til de kolde KOLDE dage -  i ved de der %15 grader - har han dog haft en ekstra trøje på indenunder... for at være sikker.

color kids er fin, og jeg vil gerne bruge mærket næste år også

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Moster Lagkage

Babymor2010 skriver:

Jeg købte en Danfæ til Isabella, og den har højst været brugt hvad 1 gang siden oktober!!  Hun er snart 16 mrd. og kommer ikke ud i vuggestuen, da hun er en af de "små"  De har haft hende ude 1 enkelt gang, og det var ca. 3 uger siden inden sneen kom. 

Jeg håber og krydser mine små fingre på at vi får noget sne i weekenden, så jeg kan komme ud i sneen med hende ( i hverdagen kan jeg ikke nå det inden det bliver mørkt) 

undskyld jeg lige bryder ind her. det syntes jeg da du skal brokke dig rigtig godt og grundig over. det kan ikke være rigtig, og heller ikke i overenstemmelse med pædagogik, læreplaner og hvad stedet ellers måtte stå for. jeg har selv været møllen igennem, og skal til det igen med nummer to. nogle pædagoger hopper over hvor gærdet er lavest..

hov og jeg er forresten selv pædagog

Anmeld

14. februar 2012

BellaT

Me Too x 3. Og ja...

Mikk-line x 1. Og ja...

Mikk-line x 1. Og nej  ... Men denne var en jeg fik brugt og jeg køber derfor ikke brugte flyverdragter.

Anmeld

15. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi lidt forskelligt til thea. Sidste år havde hun celavi, som vi var rigtig glade for. I år har hun en fra Franca som bare er rigtig god +  vi har en brugt fra tricket to heaven, som vi også er rigtig glade for  + vi har en brugt fra Kvickly, som også fungere upåklagelig! 

Syntes ik altid at msn ka regne med at de dyre, er de bedste! Men ved godt at for nogen er det bare også rigtig vigtigt at ting hedder et bestemt navn, da de tænker mærke bedre kvalitet. Vh stine

Anmeld

15. februar 2012

Koen.

Vi har haft en ticker 2 heaven og har/er virkelig glad for den den har klaret regn,mudder, sne og kulde uden problemer og selv med en tynd trøje under har hun haft det fint varmt Lærke er 22 mdr!

Anmeld

15. februar 2012

Rsa

Min datter er kun 13 måneder og har derfor brugt Hummel flyverdragten i begrænset omfang. Den har holdt fin tæt I vuggestuen og holder hende varm  Har dog oplevet, når jeg har haft hende siddende i cykelstolen (hvis cyklen har stået ude og sædet er vådt) at den ikke har holdt tæt.... Ved heller ikke om man vil kunne forvente, at et barn der sidder i vand i 10-15 min er helt tør efterfølgende 

Anmeld

15. februar 2012

Sommersko

Hold da op ud af de næsten 120 besvarelser, troede jeg faktisk at flere havde Hummel.
Men ja kan godt se at det jo er meget individuelt, og også alt efter hvilket behov man har.

Men tror egentlig bare det bliver en Reima igen næste sæson, så må begynde at spare sammen, da jeg skal have 2 - en til begge piger. Da det er den dragt jeg synes der er mest positivt om.

Men kom gerne stadig med erfaringer. Det er rigtig spændende læsning

Anmeld

15. februar 2012

Muffinmus

A.S. skriver:

Hold da op ud af de næsten 120 besvarelser, troede jeg faktisk at flere havde Hummel.
Men ja kan godt se at det jo er meget individuelt, og også alt efter hvilket behov man har.

Men tror egentlig bare det bliver en Reima igen næste sæson, så må begynde at spare sammen, da jeg skal have 2 - en til begge piger. Da det er den dragt jeg synes der er mest positivt om.

Men kom gerne stadig med erfaringer. Det er rigtig spændende læsning

Grunden til vi ikke købte hummel er at den er stiv synes jeg...alt for ubevægelig i forhold til andre flyverdragter, det er bare ikke fedt for unger der har brug for al den bevægelighed de kan få- samt det at vi købte en hummel vinterjakke og en knap røg af ved første brug i hætten uden nogen egentlig grund. Og den var købt i sverige så orkede ikke lige kampen med at sende den retur osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.