Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger? nu med flere valgmuligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

DitteFisk

Seriously! Er der så mnage der har MOLO-flyverdragter til deres børn?? jeg er overrasket! det er jo herre dyre! Super-fede, men dyre! hehehe.. (jeg ville også gerne have haft råd til sådan en til min søn.... men jeg er på en kedelig SU xD)

Jeg har Color Kids. Den er fin. Ikke så meget at sige. Den er ikke fantastisk. Den er ganske fin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Maise86

Vi har haft Ver de terre til min datter på 3 år og har været mere end tilfreds!!

Anmeld

14. februar 2012

Muffinmus

Jamen jeg har prøvet flere forskellige og vil prøve at give dem point for at gøre det nemmere.

Name it-2, lidt for stiv træls og passede generelt dårligt

Ticket-3-4, ikke helt tæt synes jeg og lidt stiv.

Molo 3-4, Sidder godt på min søn, men tager lidt imod slid forneden.(haft 3)

Alpine(bilka) 1, knapperne faldt af efter 1-2 ugers brug.

Mikkeline 2-3 ,lidt bred pasform og lidt for tynd synes jeg.

Miniature 5. Model camillo der er lavet af sådan noget helt let matriale. Elsker den simpelthen.

Anmeld

14. februar 2012

Elutka

twinny skriver:

Nu er drengene ikk så store... Så de skal kun være varme. Så jeg har stemt blankt...

Men jeg har hørt mange herinde har været vilde med

Didriksons

Jeg stemmer også på Didriksons

Anmeld

14. februar 2012

FrkLarsen

A.S. skriver:

Så nu prøver jeg for 3. gang at lave en en ordentlig afstemning med en masse valgmuligheder - håber virkelig det virker...

______________________________________________-

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Jeg har stemt Reima, da det er den flyverdragt vi har til vores datter, og vi er meget tilfredse! Den holder hende varm og tør 

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

Vi købte den her - vist nok - i Ønskebørn, men har ingen anelse om hvilket mærke det er, så stemmer blankt. Men den har fungeret mere end optimalt, er super skøn i alle dens farver og så er den tilmed foret med ekstra fyld på bagdelen, så han ikke får kold numse når han sidder ned på den kolde jord, samtidig med, er det muligt at bevæge sig frit i den, så hans bevægelser ikke bliver hæmmet heller. Og der er til megen voksen endnu  så thumbs up. Penge godt givet ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2012

sne190810

Jeg kan varmt sige god for Reima og Ticket2Heaven.

Har haft en af hver til min datter, den ene større end den anden da hun jo også har vokset henover vinteren.

Anmeld

14. februar 2012

Janni.

Jeg har stemt blankt. Silas har en dragt fra Ida-t. Den holder ham fint varm og tør.

Anmeld

14. februar 2012

Malthes mor

A.S. skriver:

Så nu prøver jeg for 3. gang at lave en en ordentlig afstemning med en masse valgmuligheder - håber virkelig det virker...

______________________________________________-

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Her hos os, er Mikkel meget afhængig af en super flyverdragt, da han går i skovbørnehave. Og de er jo altid ude i alt slags vejr.

Så i alle de år, hvor han har gået der, har vi været igennem IdaT, Hummel, Ticket"Heaven og i år er det Didriksons. Og alle de dragter har levet op til forventninger. Vi har valgt at bruge nogle penge påflyverdragterne, eftersom det er hans "arbejdstøj".

Anmeld

14. februar 2012

Jibbe

Frej har haft en lækker lækker molodragt i år og den har været superfantastisk. Han er en meget aktiv dreng som er meget ude, han tumler, tonser hopper i vandpytter osv. Har endnu ikkeoplevet han er blevet våd indeni eller han ikke har været varm nok.

Vi har også haft en brugt Reima som jeg synes er for tynd. Tit skulle han have ekstra tøj indenunder. Det var en vi fik gratis men den har fungeret fint som ekstradragt. Men vil nok ikke selv købe den fra ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.