Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger? nu med flere valgmuligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Sommersko

Tina&Martin skriver:

Har stemt blank, da vi har en ej sikke lej, og har været rigtig godt tilfreds.

Ville dog aldrig købe på forhånd da børn vokser forskelligt, og vores pige er kun i en str 80 og hun er 16 mdr.

Ej Sikke Lej, ja den har jeg da glemt. Har egentlig aldrig prøvet deres tøj..

Er nu ikke nervøs for at købe på forhånd hvis jeg kan spare minumum 50%, beholder bare mærker på osv, og hvis det ikke kan passes, når sæsonen kommer, så bliver det bare solgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Sommersko

Babymor2010 skriver:

Nix... De små må blive inde på stuerne 

Men ja, den er rigtig lækker - havde den været stor nok, så havde jeg selv brugt den 

Vil da mene at 16 mdr, ikke er så lille ...!

Hehe, ja sådan en dragt kunne jeg skisme også have brugt i denne vinterkulde. Men lur mig om jeg alligevel ikke ville føle mig en smule dum, hvis jeg kom slentrende i sådan en

Anmeld

14. februar 2012

Sommersko

Lone Jakobsen skriver:

vi har haft en Reima for andet år i træk (til Rasmus på 2&frac12 og den fungere bare rigtigt godt.

jeg har desværre kun dårlige erfaringer med danefæ flyverdragter, da dem jeg har set, ikke har været vandtætte nok.

Nej kan da egentlig godt se, at at det der vandtryk eller hvad det hedder, ikke er så højt som fx Reima. Hm hm, kunne godt være man bare skal holde sig til det som dur. Min datter starter også i børnehave midt på næste vintersæson, så den skal vel holde til en del mere end det der er tilfældet i dag, og så dur det jo ikke hun bliver våd..!

Anmeld

14. februar 2012

Klumpe-dumpe

min datter har haft en molo som primær dragt, aldrig har jeg oplevet så DÅRLIG kvalitet. Den har holdt hende varm, når der IKKE har været for vådt. (for hun bliver våd igennem) og den er simpelthen slidt all over...

Hendes Color kids er

Hendes Milk er

Hendes frinds er

Hendes Pretty Silly er

Anmeld

14. februar 2012

Kvist

Vi har haft en fra Name it's storm kollektion til Albert og den har været så super at jeg er gået på jagt efter en magen til, til næste år..

Anmeld

14. februar 2012

Lone Jakobsen

A.S. skriver:

Nej kan da egentlig godt se, at at det der vandtryk eller hvad det hedder, ikke er så højt som fx Reima. Hm hm, kunne godt være man bare skal holde sig til det som dur. Min datter starter også i børnehave midt på næste vintersæson, så den skal vel holde til en del mere end det der er tilfældet i dag, og så dur det jo ikke hun bliver våd..!

altså skal lige siges at mine de store kun har haft flyverdragter fra fx. bilka og kvickly. men da jeg købte en billig Reima, må jeg nok indrømme at det er en helt anden og mere lækker kvalitet.

danefæ tror jeg såmænd sagtens kan bruges hvis barnet ikke kravler for meget rundt. jeg ved bare at de ikke kan holde til et meget aktivt barn som fx. vil kravle meget rundt på vådt græs

Anmeld

14. februar 2012

Skouboe

Sidste år havde vi en Småfolk og den virkede upåklageligt. I år er min store pige kommet i børnehave og er ofte ude hele dagen, så denne gang har jeg købt en Reima Biret og den har vi været super glade for, så hvis jeg kan finde pengene bliver det sådan en igen næste år. Den er ikke helt billig.

Anmeld

14. februar 2012

spj

Min datter har en fra friends (Kvickly) og den har vi været virkelig glade for.
Hun er total udepige og er ude et par timer hver formiddag. Den har holdt hende varm og tør og har til fulde levet op til vores forventninger. Også er prisen 599 jo også ret godt. Så kan varmt anbefale deres flyverdragte.

Anmeld

14. februar 2012

De3Guldklumper

Sværger til Reima. 

Har prøvet name it, h&m og friends som 2. Dragter men Reima vinder hver gang. 

Anmeld

14. februar 2012

Alexander&Lærke

Min søn har haft en fra kvickly og en fra name it som nu er brugt for 2 sæson, vi er så heldige at han ikke vokser så meget så for første gang har han kunne bruge dem 2 år i træk, nu er de dog ved at være for lille i det og jeg har købt en lidt stor IdaT til ham, da den var på bud og vi kender den fra før.. Så regner emd at den kan bruge som primær dragt næste år også må vi invisterer i en ekstra for det er nødvendig hvis vinteren bliver ligeså våd som denne sæson.

Men må sige at de flyverdragter vi har haft har holdt til en del, den fra name it har være fuldstændig søjlet ind i mudder fra top til tå og har holdt til både mudder og vand i rigelig mængder....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.