Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger? nu med flere valgmuligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.798 visninger
48 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Sommersko

Så nu prøver jeg for 3. gang at lave en en ordentlig afstemning med en masse valgmuligheder - håber virkelig det virker...

______________________________________________-

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

twinny

Nu er drengene ikk så store... Så de skal kun være varme. Så jeg har stemt blankt...

Men jeg har hørt mange herinde har været vilde med

Didriksons

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg tillader mig lige at kopiere mit svar fra den anden tråd 

--------------------------------------------------------------------------------

Min datter havde en næsten ubrugt Hummel, og den har fungeret upåklageligt indtil for et par uger siden, hvor den desværre blev for lille i løbet af natten (hun må være vokset helt vildt i løbet af ingen tid).

Nu har hun en fra Kvickly, da jeg ikke syntes, jeg kunne finde pengene til at gå ud og købe en ny kvalitets flyverdragt, som kun skulle bruges i en måned eller to. 

Jeg må sige, jeg er meget positivt overrasket over den, da den holder hende lige så tør og varm, som den fra Hummel gjorde.

Anmeld

14. februar 2012

roenlund

Vi har haft en mikkline og har været rigtig glad for den, Liam har på intet tidspunkt været hverken våd eller kold. han er kun 15 mdr nu så det er selvfølgelig begrænset hvor længe han er ude af gangen....

Anmeld

14. februar 2012

DitteMarie

TIl Felix på 15 md. Har vi haft en Molo og en Mikkel- Line, de har begge fungeret upåklageligt

Anmeld

14. februar 2012

morethanperfect

Til Oscar har vi haft burberry og IdaT og ingen af den er på listen ..

Men de har virket rigtig godt  

Anmeld

14. februar 2012

bullerbassen

Silas har en fra EJ SIKKE LEJ som heller ikke er på listen.

Den er vi super glad for, han har endnu ikke været våd eller koldt

Og så har vi en MOLO til næste vinter vi har brugt engang imellem ( når vi har glemt at tage den anden med hjem fra dagplejen ) og den er også super til det vi har brugt den til

Anmeld

14. februar 2012

sarahb

Vi har haft molo, ej sikke lej og Milk og de alle har været super!

Anmeld

14. februar 2012

Camillee

Elias har en MOLO og den er vi rigtigt glade for...

Anmeld

14. februar 2012

Lone Jakobsen

vi har haft en Reima for andet år i træk (til Rasmus på 2&frac12 og den fungere bare rigtigt godt.

jeg har desværre kun dårlige erfaringer med danefæ flyverdragter, da dem jeg har set, ikke har været vandtætte nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.