Levede jeres børns flyverdragter op til jeres forventninger? nu med flere valgmuligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

dorthemus

A.S. skriver:

Så nu prøver jeg for 3. gang at lave en en ordentlig afstemning med en masse valgmuligheder - håber virkelig det virker...

______________________________________________-

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Ja det må man sige Jeg er også en gammel og erfaren udflytterpædagog, der ved hvad jeg skal se efter så jeg var ikke i tvivl on mærket. Jeg er stor fan af Molos overtøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

B&J

vi havde en little one flyverdragt købt i AZ.... vores dreng har været tør og 110% dejlig varm og ingen huller eller slid vi er super glade for den og den kostede kun 250kr

Anmeld

14. februar 2012

Lunae

Min datter har to. En molo og en Reima. Umiddelbart er de lige gode, synes jeg. Dog er modellerne ret forskellige.

I begyndelsen af vinteren var molo bedst, fordi den havde den rigtige str og er mere smal end Reima. Nu er det kun reimaen som bliver brugt og jeg er glad for den.

Fordele ved reima: masser af plads til ekstra tøj indenunder. Stropper under fødderne. Puder på Numsen, så den ikke bliver kold.

Ulemper: den er ikke lukket ordentlig oppe i halsen, så det kræver en god hue eller halsedisse.

Fordele ved molo: passer i str. Lukkes godt til ved halsen.

Ulemper: ingen stropper under fødderne.

Anmeld

14. februar 2012

132319

Jeg har for 4. år i træk købt Ver de Terre flyverdragter + jakker til mine unger og kommer aldrig til at købe andet!

Jeg har ikke ingen finger at sætte på noget som helst, de er fantastiske!

Jeg har selv fået en jakke derfra som også bare er skøn, så vi matcher rigtig alle sammen

Anmeld

14. februar 2012

Stumpen

Det mærke vi bruger har du ikke skrevet op.. 

Vi bruger Alpine fra Bilka og har gjort det de sidste 5 vintre og de har fungeret upåklageligt.. 

Anmeld

14. februar 2012

Mettemus

Jeg er en af Didriksonsfansne. Min søn er dog så lille endnu, at den ikke har været prøvet sådan rigtigt i sneen i flere timeR, men indtil videre er jeg fodt tilfreds og vi køber samme mærke næste år

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

Jeg købte en Danfæ til Isabella, og den har højst været brugt hvad 1 gang siden oktober!!  Hun er snart 16 mrd. og kommer ikke ud i vuggestuen, da hun er en af de "små"  De har haft hende ude 1 enkelt gang, og det var ca. 3 uger siden inden sneen kom. 

Jeg håber og krydser mine små fingre på at vi får noget sne i weekenden, så jeg kan komme ud i sneen med hende ( i hverdagen kan jeg ikke nå det inden det bliver mørkt) 

Anmeld

14. februar 2012

2babygirls

A.S. skriver:

Så nu prøver jeg for 3. gang at lave en en ordentlig afstemning med en masse valgmuligheder - håber virkelig det virker...

______________________________________________-

Hej mødre

Nu har vi vist fået gennemtestet vores børns flyverdragter i alskens vejr denne vinter.

Hvilken flyverdragt havde I og levede den op til forventningerne?

Har den holdt jeres børn VARME og TØRRE? osv osv osv...!

Jeg selv har haft en brugt Reima til min datter, den har da været fin nok, men de helt kolde dage, har hun skullet have en uldstriktrøje indenunder for at blive holdt ordentlig varm.
Jeg er allerede nu gået på tilbudsjagt til næste sæson - man kan jo spare en del penge, og tænker om jeg måske skulle prøve en fra Danefæ??

Har stemt blank, da vi har en ej sikke lej, og har været rigtig godt tilfreds.

Ville dog aldrig købe på forhånd da børn vokser forskelligt, og vores pige er kun i en str 80 og hun er 16 mdr.

Anmeld

14. februar 2012

Sommersko

Babymor2010 skriver:

Jeg købte en Danfæ til Isabella, og den har højst været brugt hvad 1 gang siden oktober!!  Hun er snart 16 mrd. og kommer ikke ud i vuggestuen, da hun er en af de "små"  De har haft hende ude 1 enkelt gang, og det var ca. 3 uger siden inden sneen kom. 

Jeg håber og krydser mine små fingre på at vi får noget sne i weekenden, så jeg kan komme ud i sneen med hende ( i hverdagen kan jeg ikke nå det inden det bliver mørkt) 

Kommer hun ikke med ud? Hold da op, hos min datters dagpleje kommer alle med ud, de helt små sidder så bare i barnevognen, ellers får de tøj på til at de bare kan kravle rundt i alt slags vejr.

Synes bare generalt at Danefæ er så lækkert et mærke, har bare aldrig prøvet overtøjet.

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

A.S. skriver:

Kommer hun ikke med ud? Hold da op, hos min datters dagpleje kommer alle med ud, de helt små sidder så bare i barnevognen, ellers får de tøj på til at de bare kan kravle rundt i alt slags vejr.

Synes bare generalt at Danefæ er så lækkert et mærke, har bare aldrig prøvet overtøjet.

Nix... De små må blive inde på stuerne 

Men ja, den er rigtig lækker - havde den været stor nok, så havde jeg selv brugt den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.