Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Sara.

Himmelsmil skriver:

Hvorfor hedder i det i gør herinde?

Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.

Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot

hvad er jerres grund?  

Jeg hed før i tiden Lærkes_mor.... men så blev jeg mor til min dreng Nor også, så skiftede jeg til Sara. Fordi jeg hedder Sara :-) Så kreativ.... Faktisk vil jeg mene at jeg er ret kreativ... Elsker at tegne og male. Men kreativ indenfor brugernavn opfindsomhed er jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Røverdatter

Krussedulle skriver:

Det var da en sød måde, du fandt dit navn på  ..... Jeg hedder bare Krussedulle, fordi noget skulle jeg jo hedde  .... Brugte mit fornavn som brugernavn før, men skiftede det ud... 

fedt! Godt fundet på alligevel.. Man kunne jo i princippet også bare hedde "det ved jeg ikke" eller "punktum"...

Ja, jeg synes også navnet var fint

Anmeld

13. februar 2012

Filuca

Himmelsmil skriver:

Ja selvfølgelig Og ja, det er nok rart at gøre uddannelse færdig først

Jeg skal dog først til at uddanne mig efter barsel, så jeg valgte den omvendte rækkefølge, hvis der da findes sådan noget

Ja, det kan man jo også... Personligt vil jeg bare gerne have uddannelsen overstået først, da det er ret krævende, og tror ikke jeg ville have disciplin til at gennemføre, hvis jeg også skulle tage mig af et eller flere børn

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Sara. skriver:

Jeg hed før i tiden Lærkes_mor.... men så blev jeg mor til min dreng Nor også, så skiftede jeg til Sara. Fordi jeg hedder Sara :-) Så kreativ.... Faktisk vil jeg mene at jeg er ret kreativ... Elsker at tegne og male. Men kreativ indenfor brugernavn opfindsomhed er jeg ikke.

Jeg har det på samme måde. Tegner og maler også, synes nu heller ikke mit brugernavn er vildt kreativt, kom bare til at tænke på min fars billede.. hehe

Er der noget bestemt du tegner, eller maler?

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Filuca skriver:

Ja, det kan man jo også... Personligt vil jeg bare gerne have uddannelsen overstået først, da det er ret krævende, og tror ikke jeg ville have disciplin til at gennemføre, hvis jeg også skulle tage mig af et eller flere børn

Nej det kan jeg sagtens forstå, og jeg er også meget spændt på hvordan jeg kommer til at klare det.. Tror nu nok det skal gå - hvis jeg tror på det

Hvor længe er der så tilbage af uddannelsen?

Anmeld

13. februar 2012

Filuca

Himmelsmil skriver:

Nej det kan jeg sagtens forstå, og jeg er også meget spændt på hvordan jeg kommer til at klare det.. Tror nu nok det skal gå - hvis jeg tror på det

Hvor længe er der så tilbage af uddannelsen?

Jeg har et år og 3 måneder tilbage, og det går jo hurtigt Er du så i gang med at læse nu?

Anmeld

13. februar 2012

Hailiesmom11

Himmelsmil skriver:

Ja selvfølgelig Og ja, det er nok rart at gøre uddannelse færdig først

Jeg skal dog først til at uddanne mig efter barsel, så jeg valgte den omvendte rækkefølge, hvis der da findes sådan noget

Hehe det var også den vej jeg valgte
Jeg skal starte til august og er færdig til sommer næste år og der er det planen at vi skal have nr 2.. og når så barslen med nr 2 er slut skal jeg starte på bageruddannelsen

Men for at komme til dit spørgsmål jeg hedder Hailiesmom11 fordi jeg er mor til Hailie fra 2011

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Filuca skriver:

Jeg har et år og 3 måneder tilbage, og det går jo hurtigt Er du så i gang med at læse nu?

Nej jeg er stadig på barsel.

Skal læse fra august Glæder mig til at komme igang igen. Det er snart 5 år siden.  Glæder mig helt vildt til at lære

Anmeld

13. februar 2012

Filuca

Himmelsmil skriver:

Nej jeg er stadig på barsel.

Skal læse fra august Glæder mig til at komme igang igen. Det er snart 5 år siden.  Glæder mig helt vildt til at lære

Spændende! Så har du også rigtig blod på tanden til at komme igang igen - det er godt at være motiveret Hvad skal du læse?

Anmeld

13. februar 2012

Nitz - <3 David

Jeg hedder nitz fordi min mor altid har kaldt mig Nit, eller bettenit,, (fordi jeg hedder anita)
og da jeg var yngre og begyndte på chat sider, så var det bare lidt federe med et z på så ja, det har bare hængt ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.