Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Muhmi

Lidt sørgelig historie egentlig.. Har aldrig haft et kælenavn... Og skulle oprette et navn på min msn for 5-6 år siden... Spurgte min veninde og hun anede ikke hvad det skulle være, så måtte jeg jo selv finde på et... Er vild med mummitroldende.. Ergo, Muhmi... Kreativ måde at skrive det på bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Anneiris

Hedder Anneiris, fordi det er mit navn og efternavn Eller.. Mit efternavn er Petersen, men det bruger jeg slet ikke. 

Anmeld

14. februar 2012

Frk Mig

Jeg hedder Frk Mig fordi at jeg er frøken og så er jeg jo også mig ..

Anmeld

14. februar 2012

lio

morethanperfect skriver:

Og den har du nu
Du ku da bare ha spurgt .. Heheh  

Man skal passe på med at lyde som "hvorfor morethanperfect"? hvad tror du selv du er agtig. Så tænkte ikke videre over det. Men fed historie bag. det er ogå sundt for selvtilliden.

Anmeld

14. februar 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

jeg hedder An&Jo

fordi jeg hedder Anika, og min dreng hedder Johannes.. 

Så blev man det klogere

Ej undskyld, min mening med det er at jeg faktisk altid har troet du hed Anja, ved ikke lige hvorfor

Anmeld

14. februar 2012

Benjamins'mor

Jamen jeg hedder benjamins'mor - af den simplegrund at jeg er benjamins mor Ikke noget specielt og heller ikke så kreativt.

Hed førhen 281210 fordi det var min terminsdato. Men skiftede da jeg gik over termin

Anmeld

14. februar 2012

anjamichell@gmail.com

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Ja ..

Jeg hedder morthanperfect , fordi , for mange år siden var der en pige jeg gik på efterskole med .. Hende kunne jeg ikke li .. Hun hed i'm perfect på ARTO ( )
Og så lavede jeg mit navn på ARTO om så jeg hed morthanperfect
Hahah .. Tror bare det har hængt ved mig lige siden .. Det er , hvad , 7 år siden nu  

HAHAHA!! Fedt

Anmeld

14. februar 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Så blev man det klogere

Ej undskyld, min mening med det er at jeg faktisk altid har troet du hed Anja, ved ikke lige hvorfor

hehe, bliver nogen gange kaldt Anja fordi folk ikke lige læser ordentlig efter, jeg er os blevet kaldt Anita og diverse andre ting og sager..

Men jeg hedder nu Anika..

Anmeld

14. februar 2012

morethanperfect

Laijona Äiti skriver:

Man skal passe på med at lyde som "hvorfor morethanperfect"? hvad tror du selv du er agtig. Så tænkte ikke videre over det. Men fed historie bag. det er ogå sundt for selvtilliden.

Nååh . Det ville jeg ikke ha taget personligt

Anmeld

14. februar 2012

Azooo

Heza2410 .. (HE) mit navns første bogstaver , (ZA) min mands navn første to bogstaver .. (2410) vores bryllups dags dato 24.10.2009 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.