Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt sørgelig historie egentlig.. Har aldrig haft et kælenavn... Og skulle oprette et navn på min msn for 5-6 år siden... Spurgte min veninde og hun anede ikke hvad det skulle være, så måtte jeg jo selv finde på et... Er vild med mummitroldende.. Ergo, Muhmi... Kreativ måde at skrive det på bare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hedder Anneiris, fordi det er mit navn og efternavn Eller.. Mit efternavn er Petersen, men det bruger jeg slet ikke.
Jeg hedder Frk Mig fordi at jeg er frøken og så er jeg jo også mig ..
morethanperfect skriver: Og den har du nu Du ku da bare ha spurgt .. Heheh
Og den har du nu Du ku da bare ha spurgt .. Heheh
Man skal passe på med at lyde som "hvorfor morethanperfect"? hvad tror du selv du er agtig. Så tænkte ikke videre over det. Men fed historie bag. det er ogå sundt for selvtilliden.
An&Jo skriver: jeg hedder An&Jofordi jeg hedder Anika, og min dreng hedder Johannes..
jeg hedder An&Jofordi jeg hedder Anika, og min dreng hedder Johannes..
morethanperfect skriver: Heheh .. Ja .. Jeg hedder morthanperfect , fordi , for mange år siden var der en pige jeg gik på efterskole med .. Hende kunne jeg ikke li .. Hun hed i'm perfect på ARTO ( )Og så lavede jeg mit navn på ARTO om så jeg hed morthanperfect Hahah .. Tror bare det har hængt ved mig lige siden .. Det er , hvad , 7 år siden nu
Heheh ..
Ja ..
Jeg hedder morthanperfect , fordi , for mange år siden var der en pige jeg gik på efterskole med .. Hende kunne jeg ikke li .. Hun hed i'm perfect på ARTO ( )Og så lavede jeg mit navn på ARTO om så jeg hed morthanperfect Hahah .. Tror bare det har hængt ved mig lige siden .. Det er , hvad , 7 år siden nu
HAHAHA!! Fedt
Benjamins'mor skriver: Så blev man det klogere Ej undskyld, min mening med det er at jeg faktisk altid har troet du hed Anja, ved ikke lige hvorfor
Så blev man det klogere Ej undskyld, min mening med det er at jeg faktisk altid har troet du hed Anja, ved ikke lige hvorfor
Laijona Äiti skriver: Man skal passe på med at lyde som "hvorfor morethanperfect"? hvad tror du selv du er agtig. Så tænkte ikke videre over det. Men fed historie bag. det er ogå sundt for selvtilliden.
Nååh . Det ville jeg ikke ha taget personligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128