Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Røverdatter

AnnaKJ skriver:

Tjaa - jeg hedder Anna-katrine IRL, men bruger oftest bare Anna, så K og J, det står for Katrine og Jensen

Jeg hedder også Anna, og min lillesøster (som også er min bedste veninde) hedder Katrine. Sjovt nok tilfælde

Så jeg kan godt lide dit navn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Røverdatter

Strawberry skriver:

Strawberry - Fordi jeg elsker jordbær

mums, det er også godt

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Himmelsmil skriver:

Jeg hedder også Anna, og min lillesøster (som også er min bedste veninde) hedder Katrine. Sjovt nok tilfælde

Så jeg kan godt lide dit navn!!

Ej hvor sjovt

Synes også det er et pænt navn/navne 

Anmeld

13. februar 2012

.....

Himmelsmil skriver:

mums, det er også godt

Nemlig, især om sommeren, mmmh

Anmeld

13. februar 2012

Filuca

Filuca er navnet på min søde hund <3 Har ikke nogle børn endnu, så hun er mors baby

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Filuca skriver:

Filuca er navnet på min søde hund <3 Har ikke nogle børn endnu, så hun er mors baby

hihi  hvor fint.. Har du planer om børn?

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Strawberry skriver:

Nemlig, især om sommeren, mmmh

mmmmhmhh

Anmeld

13. februar 2012

Filuca

hihi  hvor fint.. Har du planer om børn?

Ja, helt sikkert! Har bare lige en uddannelse, jeg gerne vil være færdig med først. Men derefter skal vi helt sikkert have en masse børn Men selv om jeg får børn, vil Filuca nu blive ved med at være min baby

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Filuca skriver:

Ja, helt sikkert! Har bare lige en uddannelse, jeg gerne vil være færdig med først. Men derefter skal vi helt sikkert have en masse børn Men selv om jeg får børn, er vil Filuca nu blive ved med at være min baby

Ja selvfølgelig Og ja, det er nok rart at gøre uddannelse færdig først

Jeg skal dog først til at uddanne mig efter barsel, så jeg valgte den omvendte rækkefølge, hvis der da findes sådan noget

Anmeld

13. februar 2012

Krussedulle

Himmelsmil skriver:

Hvorfor hedder i det i gør herinde?

Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.

Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot

hvad er jerres grund?  

Det var da en sød måde, du fandt dit navn på  ..... Jeg hedder bare Krussedulle, fordi noget skulle jeg jo hedde  .... Brugte mit fornavn som brugernavn før, men skiftede det ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.