Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.202 visninger
99 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Røverdatter

Hvorfor hedder i det i gør herinde?

Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.

Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot

hvad er jerres grund?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Clisolka

Babymor2010 - jeg er mor til Isabella fra 2010  

Anmeld

13. februar 2012

Rebecca55

Altså mit navn er Rebecca og min kærestes lykketal er 5 og så blev det 55....

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

Himmelsmil skriver:

Inspireret fra et andet forum kunne det være sjovt at se hvorfor folk hedder det de gør i brugernavnet.

Jeg hedder himmelsmil pga. et natur-billede min far havde på hans computer engang som han havde navngivet 'himmelsmil'. Og billedet var utrolig smukt + jeg synes det lyder flot

hvad er jerres grund?  

Mit brugernavn er samtidig mit efternavn

Anmeld

13. februar 2012

Levi&LilysMor

Jeg hedder LevisMor fordi det er jeg

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

hvad er jerres grund?  

Heheh ..

Ja ..

Jeg hedder morthanperfect , fordi , for mange år siden var der en pige jeg gik på efterskole med .. Hende kunne jeg ikke li .. Hun hed i'm perfect på ARTO ( )
Og så lavede jeg mit navn på ARTO om så jeg hed morthanperfect
Hahah .. Tror bare det har hængt ved mig lige siden .. Det er , hvad , 7 år siden nu  

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

Himmelsmil skriver:

hvad er jerres grund?  

jeg hedder FrkZier da jeg hedder Zier

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg hedder MoarHvidovre fordi, at alle i min mødregruppe 2009 1. kvartal kaldte sig noget med mor og så bor jeg i Hvidovre

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

Hedder Mira0911 fordi jeg fik en Mira i 2009, Jeg selv fik Mira 2011 og fik en Mira datter mere i 2011.... 

Mira stammer fra min barndom... Var på en lejr... Gik med en søskende par som hed Mari og Mira... Mira forelskede jeg mig fuldstændigt i... Det skulle et af mine børn hvert fald hedde... Meen det synes kæresten ikke om... 

Så det blev i stedet et andet fornavn til mine piger... Så nu hedder vi alle 3 til fornavn XXXXXX Mira... 

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Ja ..

Jeg hedder morthanperfect , fordi , for mange år siden var der en pige jeg gik på efterskole med .. Hende kunne jeg ikke li .. Hun hed i'm perfect på ARTO ( )
Og så lavede jeg mit navn på ARTO om så jeg hed morthanperfect
Hahah .. Tror bare det har hængt ved mig lige siden .. Det er , hvad , 7 år siden nu  

hahaha  det fik mig til at grine tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.