Brugernavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Kofoed.

Himmelsmil skriver:

Fedt Så er du faktisk ikke så bette mere..

Jeg er også i en stor søskende flok (godt nok halve og hele) på 6, og er nummer to der får barn. Min storesøster opå snart 30 har to børn, jeg har et

Følger faktisk ikke rigtig med i det, men har sikkert hørt det derfra også

Min flok er nu også sammenbragt og ham der har pigen er 31, så der er lige under 10 år mellem mig og ham

Hvem følger fuldstændig med i dem derover, de har jo gange i så meget, uden at komme nogle steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

sne190810

Jeg har en datter Sne, som er født 19. august 2010.

Anmeld

13. februar 2012

roenlund

Roenlund fordi jeg hedder Rønlund til mellemnavn et navn jeg er rigtig glad for da jeg ikke deler efternavn med alle mine søskende (selvom vi er helsøskende)men vi alle har dette mellemnavn.

Anmeld

13. februar 2012

Kay

jeg hedder Kay fordi det var et tilnavn jeg fik da jeg gik på efterskole... inden da blev jeg kaldt kat... og en veninde på efterskolen hed maj... og så en dag blev det til May and Kay...

og det valgte jeg at bruge her... fordi det var et navn jeg tænkte folk kunne huske... altså det er jo ik ret langt og så minder det lidt om mit navn...

Anmeld

13. februar 2012

MyLittleBaby

Jeg hedder Thalita fordi det betyder lille pige 

Det er et minde fra min fortid, hvis man kan sige det sådan 

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

sne190810 skriver:

Jeg har en datter Sne, som er født 19. august 2010.

Synes Sne er et rigtig sødt navn

Anmeld

13. februar 2012

.....

Strawberry - Fordi jeg elsker jordbær

Anmeld

13. februar 2012

sne190810

Himmelsmil skriver:

Synes Sne er et rigtig sødt navn

Tak

Jeg er også selv helt forelsket i det

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Tjaa - jeg hedder Anna-katrine IRL, men bruger oftest bare Anna, så K og J, det står for Katrine og Jensen

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Kay skriver:

jeg hedder Kay fordi det var et tilnavn jeg fik da jeg gik på efterskole... inden da blev jeg kaldt kat... og en veninde på efterskolen hed maj... og så en dag blev det til May and Kay...

og det valgte jeg at bruge her... fordi det var et navn jeg tænkte folk kunne huske... altså det er jo ik ret langt og så minder det lidt om mit navn...

Hvor fint Ja, det er nemt at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.