Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Fenja09

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

kan godt se din pointe - jeg ELSKER at få blomster - men hvis man er typen der ikke er vild med det (eller bare lidt ligeglad), så må man jo gøre opmærksom på det. Uanset om man er mand eller kvinde

Mænd forudsætter jo nok bare, at kvinder elsker at få blomster... hvorimod kvinder ofte nok er klar over, at deres mænd ikke er så vild med det...

Tænker bare at det ikke gør noget at være lidt utraditionel - kan godt være at mænd ikke jubler over blomster, og hellere vil have øl, men det er der jo også kvinder der hellere vil  

Men altså jeg ville da blive glad nok for blomster - det er ikke så tit det sker herhjemme hehe men det er da ikke det mest unikke at komme hjem med som mand, medmindre de er håndplukkede i vejkanten

Det er mere pjat, synes bare at når man giver gaver så skal de gives og købes med hjertet og så er det sgi lige meget hvad det næsten er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Levi&LilysMor

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Jeg har købt røde tulipaner og stillet på bordet, købt ind til forret, hovedret og en lille fin dessert

Til forret skal vi have bagetter med hvidløgssmør, tomat og ost på

til hovedret skal vi have en oksesteak m. ovn kartofler, sovs og salat til og så har jeg købt nogle fine hjerte kager til dessert

Synes det er dejligt med en ekstra dag hvor man kan lave noget lækkert mad og hygge sammen

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Tænker bare at det ikke gør noget at være lidt utraditionel - kan godt være at mænd ikke jubler over blomster, og hellere vil have øl, men det er der jo også kvinder der hellere vil  

Men altså jeg ville da blive glad nok for blomster - det er ikke så tit det sker herhjemme hehe men det er da ikke det mest unikke at komme hjem med som mand, medmindre de er håndplukkede i vejkanten

Det er mere pjat, synes bare at når man giver gaver så skal de gives og købes med hjertet og så er det sgi lige meget hvad det næsten er

hehehe - jeg tror også der er mange mænd der tænker 'nå for helved - nu er hun sur derhjemme - jeg må hellere stoppe ved Netto og kaste nogle tulipaner i indkøbsvognen'.

Nogle gange bliver det lidt en aflads-handling i stedet for en romantisk gestus...

Anmeld

14. februar 2012

kirsti

Ja det kunne jeg men jeg får aldrig noget, jeg har fødselsdag imorgen og to dage i træk med forkælelse er tilsyneladende for meget forlangt

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

hehehe - jeg tror også der er mange mænd der tænker 'nå for helved - nu er hun sur derhjemme - jeg må hellere stoppe ved Netto og kaste nogle tulipaner i indkøbsvognen'.

Nogle gange bliver det lidt en aflads-handling i stedet for en romantisk gestus...

Ja, hvis så bare manden herhjemme tænkte " jeg køber lige nogle tulipaner nu jeg er i Netto"  meeen nej hehe

Nu har vi dog kendt hinanden i 14 år, så det kommer ikke bag på mig mere når han siger " jeg havde tænkt på..."  

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Ja, hvis så bare manden herhjemme tænkte " jeg køber lige nogle tulipaner nu jeg er i Netto"  meeen nej hehe

Nu har vi dog kendt hinanden i 14 år, så det kommer ikke bag på mig mere når han siger " jeg havde tænkt på..."  

hahahaha - ååårh gud - jeg har kun kendt min i 1,5 og aner sgu egentlig aldrig hvad han tænker på.... men chancen for, at det er blomster er lovlig lille.

Sidst jeg spurgte hvad han tænkte på, svarede han 'æggekage'.

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

hahahaha - ååårh gud - jeg har kun kendt min i 1,5 og aner sgu egentlig aldrig hvad han tænker på.... men chancen for, at det er blomster er lovlig lille.

Sidst jeg spurgte hvad han tænkte på, svarede han 'æggekage'.

Sidst jeg spurgte min kæreste hvad han tænkte på svarede han "ingenting" - så det kan kun gå op ad bakke hehe

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Sidst jeg spurgte min kæreste hvad han tænkte på svarede han "ingenting" - så det kan kun gå op ad bakke hehe

*fnis*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.